۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۳
کد خبر: 81329537
T T
۰ نفر
شاگردان پارك هند را از پیش رو برداشتند

اینچئون - ایرنا - تیم ملی والیبال كره جنوبی در نخستین مسابقه دور دوم بازی های آسیایی خود موفق به شكست هند شد تا برای دیدار فردا با تیم ملی والیبال ایران به عنوان یك مدعی مطرح باشد.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم مسابقات والیبال هفدهمین دوره بازی های آسیایی امروز (یكشنبه) با هشت دیدار پیگیری می شود كه تیم های هند و كره جنوبی در چهارمین مسابقه به مصاف یكدیگر رفتند.

شاگردان پارك كی وون سرمربی تیم ملی والیبال كره جنوبی در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 22، 27 بر 25 و 25 بر 18 به پیروزی رسیدند تا فردا به عنوان یك مدعی حریف تیم ایران باشند.

دو تیم كره جنوبی و هند در دیدار نهایی چهارمین دوره جام كنفدراسیون آسیا كه مردادماه در آلماتی قزاقستان برگزار شد نیز حریف یكدیگر بودند كه كره جنوبی با شكست هند قهرمان شد.

دو تیم كره جنوبی و ایران فردا دوشنبه در حساس ترین مسابقه دور دوم بازی های آسیایی اینچئون برای صدرنشینی در گروه E به مصاف یكدیگر می روند و تیم های هند و قطر دیگر تیم های این گروه با یكدیگر روبرو خواهند شد.

تیم ملی والیبال ایران امروز سه بر صفر قطر را شكست داد، هنگ كنگ سه بر صفر مغلوب قزاقستان شد و مالدیو نیز چهارمین شكست خود در این رقابت ها را سه بر صفر برابر چین تایپه تجربه كرد.

ورزشی(2)**1379