۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۵
کد خبر: 81329657
T T
۰ نفر
سرمربي بسكتبال چين : در ديدار با تيم ايران  از بازيكنان جوان  استفاده كرديم

اينچئون - ايرنا- سرمربي تيم ملي بسكتبال چين گفت:‌ در ديدار با تيم ايران از بازيكنان جوان استفاده كرديم اما از نظر تكنيكي هيچ مشكلي نداشتيم .

ليومينگ گانگ امروز (يكشنبه )پس از پايان ديدار تيم هاي بسكتبال ايران و چين در گفت وگو با خبرنگار اعزامي ايرنا به بازي هاي آسيايي اينچئون ادامه داد:‌‌ برنامه ريزي تيم چين براي رقابت هاي قهرماني آسيا است و اين كه اين تيم چگونه تيمي است ، آن را در رقابت هاي قهرماني آسيا به همه نشان مي دهيم .

وي در مورد ديدار تيم هاي بسكتبال ايران و چين در هفدهمين دوره بازي هاي آسيايي اينچئون گفت : بسكتباليست هاي جوان چيني در اين ديدار چند اشتباه كردند و آنها در دقايق نخست اين ديدار استرس داشتند و اين امر نشان مي دهد كه ما نياز به تجربه بيشتري داريم .

تيم ملي بسكتبال ايران در مرحله سوم رقابت هاي بسكتبال بازي هاي آسيايي امروز در مقابل تيم چين به ميدان رفت و توانست اين تيم را با نتيجه 75 بر 67 شكست دهد.

تيم ايران در كوارترهاي اول و سوم با نتيجه 22 بر 13 و 21 بر 18 جلوتر از چين بود، كوارتر دوم با تساوي 13 بر 13 پايان يافت و كوارتر چهارم با نتيجه 23 بر 19به نفع چيني ها تمام شد.

مسئولان ورزشي و ورزشكاران ايراني از جمله تماشاگران اين ديدار بودند و تيم ايران با اين پيروزي توانست به عنوان صدرنشين گروه به مرحله نيمه نهايي رقابت ها راه يابد.

كاروان ورزشي ايران با حضور 282 ورزشكار راهي هفدهمين دوره بازيهاي آسيايي اينچئون شده است و تاكنون با كسب 6 مدال طلا ، 8 نقره و 6 برنز در رده ششم جدول اين بازيها قرار دارد .

تيم هاي چين ، كره جنوبي ، ژاپن ، قزاقستان و كره شمالي رده هاي اول تا پنجم را در اختيار دارند.

ورزشي (4)**1828**1581
۰ نفر