۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۲۲
کد خبر: 81331121
T T
۰ نفر

صرفه‌جويي 32 ميليارد توماني در وزارت نيرو

۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۲۲
کد خبر: 81331121
صرفه‌جويي 32 ميليارد توماني در وزارت نيرو

قم - ايرنا - مديركل دفتر توسعه مديريت و تحول اداري وزارت نيرو گفت: بيش از 80 درصد از شركت ‌هاي تحت پوشش وزارت نيرو در موضوع نظام پيشنهاد ها حركت كرده ‌اند و در سال گذشته 32 ميليارد تومان صرفه‌ جويي با استفاده از پيشنهاد هاي مصوب در سطح وزارت نيرو اتفاق افتاده است.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا از روابط عمومي آبفاي قم، 'خليل بانان عباسي' در نخستين جشنواره نظام پيشنهاد ها در صنعت آب و فاضلاب كشور در قم با اشاره به مشكلات متعددي كه در نظام ‌هاي اداري وجود دارد، ابراز داشت: بحث اصلاح نظام اداري در كشور از سنوات و دولت‌ هاي گذشته مطرح شده و منجر به ترسيم نقشه راه اصلاح نظام اداري شده است.

وي ابراز داشت: اين نقشه در هشت برنامه، مباحث و مشكلات را به عنوان برنامه‌هاي تحولي مطرح كرده و براي اصلاح آن برنامه ‌ريزي مي‌ كند كه اين اتفاق در دولت يازدهم رخ داده است.

وي تاكيد كرد: ما نيز وظيفه داريم در وزارت نيرو و شركت‌ هاي تابعه و صنعت آب و برق مشكلات را با استفاده از اين نقشه راه، بررسي و به اصلاح نظام اداري بپردازيم.

مديركل دفتر توسعه مديريت و تحول اداري وزارت نيرو با تاكيد بر اينكه نظام اداري بحث مهمي به شمار مي ‌رود كه بايد محركي براي توسعه و تحقق چشم اندازهاي كشور باشد، گفت: اگر اين نظام اداري حالت مطلوب نداشته باشد به جاي اينكه محرك توسعه باشد به مانع تبديل خواهد شد.

وي با اشاره به اينكه تمام شركت ‌هاي تحت پوشش وزارت نيرو برنامه استراتژيك و نقشه راه دارند، ابراز داشت: يكي از محورهاي اين برنامه رشد و ارتقا تمام نظام ‌هاي مديريتي مبتني بر نظام ارزشي و نظري و در راستاي تحقق آرمان ‌هاي كشوراست.

وي با اشاره به تشكيل كميته عالي فناوري مديريتي در وزارت نيرو گفت: در حال حاضر وزارت نيرو در سطح كشور از نظر تعداد ارزيابان آموزش ديده در نظام پيشنهادها در سطح اول قراردارد و ضمن اينكه از اين نظر مي‌ تواند شركت‌ هاي آب و برق را پشتيباني كند، توانايي كمك به ساير وزارت خانه ‌ها در بحث ارزيابي را دارد.

نخستين جشنواره نظام پيشنهادها در صنعت آب و فاضلاب كشور به مدت يك روز با حضور جمعي از مديران صنعت آبفاي كشور و با تقدير از برترين‌ هاي اين صنعت در تالار آب شركت آب و فاضلاب استان قم برگزار شد.

اين جشنواره بدون حضور خبرنگاران برگزار شد. ك/1

7408/ 550/