۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۰۸
کد خبر: 81331238
T T
۰ نفر

پیشنهادات 32 میلیارد تومانی در وزارت نیرو

۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۰۸
کد خبر: 81331238
پیشنهادات 32 میلیارد تومانی در وزارت نیرو

قم - ایرنا - مدیركل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت نیرو گفت: 32میلیارد تومان صرفه جویی با استفاده از پیشنهادهای مصوب در سطح وزارتخانه پارسال داشته ایم.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی آبفای قم، 'خلیل بانان عباسی' در نخستین جشنواره نظام پیشنهاد ها در صنعت آب و فاضلاب كشور در قم افزود: بیش از 80 درصد از شركت ‌های تحت پوشش وزارت نیرو در موضوع نظام پیشنهاد ها حركت كرده ‌اند لذا در سال گذشته 32 میلیارد تومان صرفه‌ جویی از این محل داشته ایم .

وی با اشاره به مشكلات متعددی كه در نظام ‌های اداری وجود دارد، ابراز داشت: بحث اصلاح نظام اداری در كشور از سنوات و دولت‌ های گذشته مطرح شده و منجر به ترسیم نقشه راه اصلاح نظام اداری شده است.

وی ابراز داشت: این نقشه در هشت برنامه، مباحث و مشكلات را به عنوان برنامه‌های تحولی مطرح كرده و برای اصلاح آن برنامه ‌ریزی می‌ كند كه این اتفاق در دولت یازدهم رخ داده است.

وی تاكید كرد: در وزارت نیرو و شركت‌ های تابعه و صنعت آب و برق مشكلات را با استفاده از این نقشه راه، بررسی و به اصلاح نظام اداری می پردازیم.

مدیركل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت نیرو با تاكید بر اینكه نظام اداری بحث مهمی به شمار می ‌رود كه باید محركی برای توسعه و تحقق چشم اندازهای كشور باشد، گفت: اگر این نظام اداری حالت مطلوب نداشته باشد به جای اینكه محرك توسعه باشد به مانع تبدیل می شود.

وی با اشاره به اینكه تمام شركت ‌های تحت پوشش وزارت نیرو برنامه استراتژیك و نقشه راه دارند، ابراز داشت: یكی از محورهای این برنامه رشد و ارتقا تمام نظام ‌های مدیریتی مبتنی بر نظام ارزشی و نظری و در راستای تحقق آرمان ‌های كشور است.

وی با اشاره به تشكیل كمیته عالی فناوری مدیریتی در وزارت نیرو گفت: در حال حاضر وزارت نیرو در سطح كشور از نظر تعداد ارزیابان آموزش دیده در نظام پیشنهادها در سطح اول قراردارد و ضمن اینكه از این نظر می‌ تواند شركت‌ های آب و برق را پشتیبانی كند، توانایی كمك به سایر وزارت خانه ‌ها در بحث ارزیابی را دارد.

نخستین جشنواره نظام پیشنهادها در صنعت آب و فاضلاب كشور به مدت یك روز با حضور جمعی از مدیران صنعت آبفای كشور و با تقدیر از برترین‌ های این صنعت در تالار آب شركت آب و فاضلاب استان قم برگزار شد.

این جشنواره بدون حضور خبرنگاران برگزار شد. ك/1

7408/ 550/ 605
۰ نفر