۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۱۲
کد خبر: 81350195
T T
۰ نفر

تهران - ايرنا - معاون درآمد و امور مشتركان شركت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به قطع موقت انشعاب مشتركان پرمصرف بالاي ٥٠ مترمكعب كه در مردادماه و شهريورماه امسال صورت گرفت، گفت: در زمان حاضر درصدديم با مشتركاني كه بيش از ٣٠ و ٤٠ مترمكعب آب در ماه مصرف مي‌كنند، برخورد كنيم.

به‌گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت نيرو، سيدرسول باقري با بيان اينكه در شش ماه نخست سال از مشتركان خواستيم ٢٠ درصد در مصرف آب صرفه‌جويي كنند، گفت: تنها پنج تا شش درصد صرفه‌جويي توسط مردم صورت گرفته است.

وي ادامه داد: درصورتي كه باران نبارد، وضعيت منابع آب تهران پيچيده‌تر مي‌شود؛ فعلا در وضعيت زرد قرار داريم، به اين معنا كه مصرف و توليد آب سربه‌سر است.

معاون درآمد و امور مشتركان شركت آب و فاضلاب استان تهران با تاكيد بر اينكه درصورت بارش باران در وضعيت زرد باقي مي‌مانيم، گفت:‌ اگر باران نبارد، تهران وارد وضعيت قرمز مي‌شود به اين معني كه مصرف بيش از توليد خواهد شد.

باقري با بيان اينكه اميدمان به آسمان و رفتار مردم است، گفت: همچنان از مردم تقاضا داريم كه مصرف خود را ٢٠ درصد كاهش دهند.

وي درمورد اقدام‌هاي شركت آب و فاضلاب درباره مديريت منابع آبي و مصرف، خاطرنشان كرد: كارهاي فرهنگي در اين زمينه صورت گرفت؛ مشتركان پرمصرف شناسايي شدند و مصرف مشتركاني كه بيش از ٥٠ مترمكعب آب استفاده مي‌كردند را محدود كرديم كه ممكن است اين محدوديت در روزهاي‌ آينده شديدتر هم بشود.

معاون درآمد و امور مشتركان شركت آب و فاضلاب استان تهران در پايان در مورد برنامه شركت آب و فاضلاب براي گذر از پاييز در تهران، گفت: همان برنامه‌هايي كه در تابستان در دستور كار قرار گرفته است، ادامه خواهد يافت و ممكن است محدوديت آب‌رساني به مشتركان پرمصرف شديدتر شود.

اقتصام (1) 1053 ** 1574
۰ نفر