۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۰
کد خبر: 81351021
T T
۰ نفر
هيات تجاري لرستان با اتحاديه صنعتگران و توليد كنندگان روسيه ديدار كرد

خرم آباد - ايرنا - هيات تجاري بازاريابي لرستان در سفر چهار روزه خود به روسيه با رييس شورا و اتحاديه صنعتگران و توليد كنندگان اين كشور و 'النا ولادميروونا' نماينده‌ي دوماي روسيه ديدار كرد.

به گزارش ايرنا، در اين همايش كه محل سالن اجلاس كنفدراسيون صنعتگران و كارفرمايان مسكو برگزار شد، استاندار لرستان با قدرداني از اين دعوت و برپايي همايش اظهار داشت: استان لرستان ظرفيت‌هاي گوناگون و متنوعي در زمينه‌هاي مختلف دارد كه مي‌تواند مبنايي براي همكاري‌هاي دوجانبه‌ي مفيد باشد.

هوشنگ بازوند به خلا صنايع تبديلي در لرستان در حوزه‌هاي مختلف اشاره كرد و گفت: در اين زمينه سرمايه‌گذاران روسي مي‌توانند ورود پيدا كنند و از حمايت‌هاي همه‌جانبه‌ برنامه‌ريزي‌شده در اين استان بهره‌مند شوند.

وي با تشريح اقتصاد رو به رشد لرستان و حضور سرمايه‌گذاران مختلف داخلي و خارجي جهت بهره‌مندي از فرصت‌هاي بي‌نظير اقتصادي در اين استان، تصريح كرد: فراهم نمودن امكان ميزباني از سرمايه‌گذاران روسي از اولويت‌هاي كاري جامعه اقتصادي لرستان هم در بخش دولتي و هم بخش خصوصي است.

حسين سلاح ورزي رييس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي خرم‌آباد نيزبا ارائهي گزارشي از سيماي اقتصادي و فعاليت‌هاي توليدي و خدماتي لرستان، بنگاه‌هاي صنعتي، توليدي و خدماتي لرستان را آماده‌ي ارائه‌ محصولات و خدمات به بازار روسيه دانست و گفت: امروز شرايط بسيار خوبي در لرستان وجود دارد و زيرساخت‌ها و شرايط لازم براي تعاملات اقتصادي دو جانبه فراهم است.

گفتني است اعضاي هيات تجاري بازاريابي لرستان به معرفي خود و زمينه‌ي كاري‌شان پرداخته و با تغيير در تركيب جلسه، به مذاكره‌ي مستقيم و رو در رو با طرف‌هاي مرتبط خود در زمينه‌ي فعاليت‌هاي ساختماني، ميوه و سبزيجات، گياهان دارويي، محصولات كشاورزي ارگانيك، معدني، ماشين‌آلات سنگين و نيمه‌سنگين و خدمات فني مهندسي پرداختند.

7269/630