۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۹:۵۵
کد خبر: 81353759
T T
۰ نفر
فرماندار رودبار: نسبت به بهبود شرايط كسب و كار مصمم هستيم

رشت - ايرنا - فرماندار شهرستان رودبار گفت: نسبت به بهبود شرايط كسب و كار بويژه در شهرك ها و نواحي صنعتي مصمم هستيم.

'سيد محمد احمدي' عصر شنبه در حاشيه بازديد از شهرك صنعتي لوشان به خبرنگار ايرنا اظهار كرد: دولت تدبير و اميد و نيز استاندار گيلان تلاش و عزم جهادي خود را بر افزايش نشاط و اميد در تمام بخش هاي كشورقرار داده اند.

وي تاكيد كرد: ما نيز بعنوان خادمان مردم تمام همت خويش را به كار بسته ايم تا با تسريع در روند بهبود شرايط كسب وكار بويژه در شهرك هاي صنعتي و افزايش فرصت هاي شغلي، بخشي از دغدغه هاي اغلب خانواده ها را مرتفع كنيم.

احمدي با اشاره به اشتغال 850 نفر در 32 واحد فعال شهر صنعتي لوشان كه در 320 هكتار واقع شده، تصريح كرد: بايد با فراهم سازي زير ساخت هاي لازم و نيز برطرف كردن مشكلات، علاوه بر فعال سازي واحدهاي غيرفعال، نسبت به استقرار واحدهاي جديد در اين شهرك كه از پتانسيل بالايي برخوردار است، اقدام شود.

فرماندار رودبار عمده مشكلات شهرك صنعتي لوشان را معوقات بانكي، سرمايه در گردش، بيمه تامين اجتماعي، عدم استمهال بانكي و بازار عرضه ذكر كرد.

وي افزود: براي رفع اين مشكلات با كارگروه تشكيل شده در فرمانداري، از استان و كشور پيگيري هاي لازم انجام مي شود.

به گزارش ايرنا، فرماندار رودبار در راستاي تاكيدات دولت تدبير و اميد بر خروج از ركود، رونق توليد و ايجاد و تقويت فرصت هاي اشتغالزايي از شهرك صنعتي لوشان بعنوان دومين شهرك صنعتي استان بازديد كرد و توانمندي ها و تنگناهاي آن را مورد بررسي قرار داد.

وي در اين بازديد از تصفيه خانه شهر صنعتي و سه واحد توليدي بازديد كرد و در نشستي با مديران اين واحدها، ميزان توليد و اشتغال، موانع و راه هاي بهبود وضعيت توليد و عرضه را با حضور رؤساي شركت شهرك صنعتي، تعاون، كار و رفاه اجتماعي و صنعت، معدن و تجارت مورد بررسي كارشناسي و فني قرار داد.

شهرستان رودبار در 67 كيلومتري جنوب مركز استان گيلان واقع است.ك/3

7295/695