۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۱۶
کد خبر: 81356444
T T
۰ نفر
اسيد پاش ها به اشد مجازات مي رسند

ايرنا - سخنگوي دستگاه قضا، اسيد پاشي در اصفهان را اقدامي ناجوانمردانه، جنايتكارانه و خشن توصيف كرد و گفت: اين موضوع با فوريت رسيدگي و مرتكبان آن به اشد مجازات مي رسند.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين «غلامحسين محسني اژه اي» روز دوشنبه در هفتاد ويكمين نشست خبري خود در مورد موضوع اسيد پاشي در اصفهان افزود: حقيقتا همه دست اندركاران نسبت به شناسايي عاملان بايد اقدام جدي داشته باشند و اين مورد را تعقيب و با فوريت رسيدگي مي كنيم تا مرتكبان به اشد مجازات برسند.



سخنگوي دستگاه قضا گفت: خيلي بد است كه يك خانم جوان تا آخر عمر شكل ظاهري خود را از دست بدهد، رنج خانواده، هزينه گرفتاري و عذابي كه مي كشد تا زماني كه زنده است با او همراه است و اين قابل قصاص است.



وي تاكيد كرد: اما بايد حتما مجازات بازدارنده در اين زمينه صورت گيرد تا كسي جرات انجام اين كار را نداشته باشد.



محسني اژه اي افزود: رياست دادگستري اصفهان و نيروي انتظامي، اطلاعاتي را خواسته و دادستان را وارد صحنه كردند كه اين امر با جديت در حال رسيدگي است و عاملان آن شناسايي و تعقيب و مجازات خواهند شد.



وي با اشاره به خبري مبني بر اينكه عامل با عنوان برخورد با بد حجابي اين كار را كرده، تاييد نشده، ادامه داد: از خانواده ها گزارش گرفتيم و مشكلي خاصي از اين حيث ندارند. در رابطه با اين موضوع هيچ شاهدي وجود ندارد كه مشخص شود كه انگيزه اي اتفاق روي داده چه بوده و البته عاملي نيز دستگير نشده است.



وي ابراز اميداوراي كرد، عاملان دستگير شوند و به اشد مجازات برسند.

607