۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۲
کد خبر: 81357197
T T
۰ نفر

گالاتاسراي، 50 هزاريورو جريمه شد

۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۲
کد خبر: 81357197
گالاتاسراي، 50 هزاريورو جريمه شد

تهران - ايرنا - اتحاديه فوتبال اروپا (يوفا)، باشگاه گالاتاسراي را به خاطر اغتشاش هواداران در ديدار برابر آرسنال، به پرداخت 50 هزار يورو جريمه محكوم كرد.

به گزارش ايرنا از منابع خبري، گالاتاسراي بعد از شكست برابر آرسنال در ليگ قهرمانان و به دنبال اعتراض هواداران، به 50 هزار يورو جريمه محكوم شد.

در ديدار سه هفته پيش گالاتاسراي برابر آرسنال كه با نتيجه 4بر1به سود آرسنال به پايان رسيد، بازي براي دقايقي به دليل پرتاب مواد محترقه توسط هواداران گالاتاسراي متوقف شد.

آنها همچنين تعدادي از صندلي ها را شكستند و به همين دليل، يوفا از باشگاه گالاتاسراي خواست تا در مدت يك ماه، خسارت آن را به باشگاه لندني بپردازد.

البته باشگاه آرسنال هم به دليل عدم وجود نيروهاي امنيتي كافي در ورزشگاه جريمه خواهد شد امايوفا تصميم گرفت كه اين پرونده را مختومه اعلام كرد.

مقامات يوفا تعدادي باشگاه ديگر را نيز در روز دوشنبه جريمه كردند.

باشگاه بازل درهمان روز بعد از پيروزي يك بر صفر برابر ليورپول به پرداخت 40 هزار يورو جريمه به خاطر پرتاپ اشيايي به داخل زمين محكوم شد.

فاينورد و استاندارد ليژ نيز در در روز بعد به خاطر جنجالي كه در ديدار ليگ قهرمانان اروپا برپا شد، به ترتيب به 15 هزار تا 17 هزار يورو محكوم شدند.

فدراسيون فوتبال آندورا هم به پرداخت 10 هزار يورو به خاطر سازماندهي نامناسب در ديدار برابر والز محكوم شد.

ورزشي**1210**1590
۰ نفر