ايران با 14گل مقابل كره جنوبي پيروز شد/فوتباليست كرمانشاهي هت تريك كرد

كرمانشاه - ايرنا - مسابقات فوتبال هفت نفره بازي هاي پارآسيايي اينچئون كره جنوبي در حالي روز سه شنبه پيگيري شد كه تيم فوتبال كشورمان با درخشش بازيكنان كرمانشاهي خود با 14 گل برابر ميزبان مسابقات به برتري رسيد تا به نوعي حريفش را تحقير كرده باشد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، تيم فوتبال هفت نفره كشورمان، در سومين ديدارش در بازي هاي پارآسيايي اينچئون به مصاف كره جنوبي رفت و توانست در ديداري يك طرفه و با نتيجه '14 بر صفر' به پيروزي برسد.

در اين مسابقه مسلم اكبري بازيكن كرمانشاهي اين تيم به تنهايي سه گل را به ثمر رساند تا نقش زيادي در پيروزي پرگل ملي پوشان كشورمان ايفا كرده باشد.

وي در ديدار نخست كشورمان مقابل ژاپن نيز كه با نتيجه سه بر صفر به سود ايران تمام شد، گل دوم را به ثمر رساند.

حسين تيزبُر و رسول آتش افروز نيز هر كدام سه گل و مهدي جمالي و فرزاد مهري هر كدام دو گل به ثمر رساندند تا در كنار تك گل هاشم رستگاري شكستي سنگين را به ميزبان مسابقات تحميل كنند.

تيم ايران در ديدار دوم و در حالي كه 'چهار بر صفر' موفق به شكست سنگاپور شده بود، به علت اعتراض اين تيم و راي داوران در نهايت 'سه بر صفر' برنده اعلام شد.

در جدول فوتبال هفت نفره معلولان، ايران با كسب شش امتياز در صدر قرار دارد و تيم هاي سنگاپور، ژاپن و كره جنوبي با سه امتياز دوم تا چهارم هستند.

تيم ملي فوتبال هفت نفره با تركيبي 13 نفره در بازي هاي پاراآسيايي اينچئون شركت كرده است كه مسلم اكبري، جاسم بخشي، بهنام سهرابي و مسلم خزايي از بازيكنان اصلي اين تيم اهل كرمانشاه هستند.

تيم فوتبال هفت نفره در دوره قبل اين بازي ها موفق به كسب نشان طلا و ايستادن در جايگاه اول آسيا شد.

7458/567