۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۳
کد خبر: 81357587
T T
۰ نفر
تكمیل ورزشگاه نقش جهان به شركت فولاد مباركه واگذار شد

اصفهان - ایرنا - تكمیل عملیات ساخت ورزشگاه نقش جهان اصفهان و بهره برداری از این وزرشگاه به شركت فولاد مباركه اصفهان واگذار شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا ازاستانداری اصفهان، استاندار اصفهان در این باره توضیح داد: پس از بررسی های دقیق و با توجه به مطالبه جدی مردم و ورزش دوستان استان، تكمیل ورزشگاه نقش جهان و بهره برداری از آن به شركت فولاد مباركه واگذار شده است.

رسول زرگرپور افزود: در سفر معاون اول رییس جمهوری و وزیر ورزش و جوانان به استان، اختیارتصمیم گیری و مدیریت اجرایی ورزشگاه نقش جهان به استانداری اصفهان واگذار شد.

وی اظهار كرد: پس از انجام مذاكرات با نهادها و سازمانهای مختلف، شهرداری اصفهان و شركت فولاد مباركه برای در اختیار گرفتن این ورزشگاه اعلام آمادگی كردند.

استاندار اصفهان درباره انتخاب شركت فولاد مباركه به عنوان متصدی تكمیل و بهره برداری از ورزشگاه نقش جهان گفت: طرفداران تیم فولاد مباركه سپاهان به دلیل نداشتن ورزشگاه در خواست تكمیل استادیوم نقش جهان را داشتند و باتوجه به هزینه های بالای تكمیل این ورزشگاه و تمایل و قدرت مالی این شركت، تكمیل و بهره برداری ورزشگاه نقش جهان به فولاد مباركه واگذار شد.

زرگرپور بر تشكیل كمیته ای متشكل از نمایندگان شركت توسعه و نگهداری اماكن ورزشی كشور، اداره كل ورزش و جوانان استان و شركت فولاد مباركه به ریاست معاون امور عمرانی استانداری بمنظور نظارت بر حسن اجرای این واگذاری تاكید كرد.

استاندار اصفهان اظهار كرد: تا یك ماه آینده مواردی همچون تعیین جزییات مفاد تفاهمنامه، احصاء لیست كارهای باقی مانده و برآورد هرینه های آن همچنین مشخص شدن وضعیت پیمانكار باید در قالب كمیته یاد شده مشخص شود و فولاد مباركه موظف است پس از پایان بازه زمانی یك ماهه، عملیات اجرایی را شروع كند.

وی با بیان اینكه ورزشگاه نقش جهان مطالبه مردم اصفهان در حوزه ورزش است، یادآور شد: 15 سال از شروع ساخت این ورزشگاه گذشته و تاكنون به بهره برداری نرسیده است.

زرگرپور رتبه استان اصفهان در زمینه سرانه ورزشی را نگران كننده اعلام كرد و افزود: ورزشگاه نقش جهان به عنوان مطالبه مردم اصفهان باید هرچه سریعتر تكمیل شود و به بهره برداری برسد.

براساس اعلام روابط عمومی استانداری اصفهان، در جلسه تصمیم گیری در خصوص فعال نمودن عملیات اجرایی ورزشگاه نقش جهان، مدیرعامل شركت توسعه و نگهداری اماكن ورزشی كشور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، شهردار اصفهان و مدیرعامل شركت فولاد مباركه حضور داشتند.

د/ 7132/ 607