شاگردان رسول، نیمه نخست را با برتری به رختكن رفتند

تبریز - ایرنا - شاگردان رسول خطیبی، سر مربی جوان و بومی تراكتورسازان تبریزی نیمه نخست دربی كلانشهر تبریز را به برتری به پایان رسانده و به رختكن رفتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این دیدار عصر روز جمعه و از هفته سیزدهم پیكارهای فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران از ساعت 16.50 دقیقه و در حضور بیش از 30 هزار تماشاگر فهیم تبریزی در ورزشگاه یادگار امام (ره) این شهردر حال برگزاری است.

در نیمه نخست این دیدار كه قضاوت آن را تیم داوری محمدرضا اكبریان، رضا سخندان و مهدی الوندی بر عهده دارند، فرشاد احمد زاده در دقیقه هفت و لوسیانو ادینهو در دقیقه 14 برای سرخ پوشان تراكتورسازی و جابر انصاری در دقیقه 27 برای آبی پوشان گسترش فولاد گلزنی كردند.

قاضی میدان در این نیمه فقط یكبار دست به جیب شد كه آنهم دیتمار دیكایی از تیم تراكتورسازی را با كارت زرد جریمه نمود.

در نیمه نخست این دیدار رودریگو، امید نظامی پور، میلاد جهانی، مرتضی اسدی، میثم نقی زاده، محمد خمیسی، علیرضا نقی زاده، علی لطیفی، مگنو باتیستا، مهرداد بایرامی، جابر انصاری برای گسترش فولاد به زمین رفتند و در آن سوی میدان نیز حامد لك، محمد ایرانپوریان، حبیب گردانی، دیتمار، میرهانی هاشمی، شاهین ثاقبی، مهدی كیانی، فرشاد احمدزاده، شهریار شیروند، محسن دلیر و لوسیانو ادینهو برای تراكتور در تركیب تیم قرار گرفتند.

تمام بازیكنان گسترش فولاد تبریز پیش از آغاز بازی برای رسول خطیبی گل بردند و از سوی تراكتوری ها نیز مهدی كیانی، ایران پوریان، ثاقبی، نوشی صوفیانی و حبیب گردانی برای كمالوند گل بردند.

587/7236