۱۰ آبان ۱۳۹۳، ۱۴:۴۶
کد خبر: 81371817
T T
۰ نفر
سرمربي تيم فوتسال زنان سپيد رود: به خاطر ناداوري باختيم

تهران - ايرنا - سرمربي تيم فوتسال زنان سپيد رود رشت گفت حق بازيكنان اين تيم در ديدار با تيم دانشگاه آزاد به دليل ناداوري پايمال شد و باختيم .

ديدار تيم هاي فوتسال دانشگاه آزاد تهران و سپيدرود رشت روز جمعه برگزار شد و اين ديداربا نتيجه سه بريك به نفع نماينده تهران پايان يافت.

معصومه جهانچي روز شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: در مدت 10 سال حضور در ليگ هرگز به داوري رقابت ها اعتراض نكردم اما در ديدار مقابل دانشگاه ازاد ناداوري به حدي بود كه بالاخره اعتراض كردم .

وي ادامه داد:‌اين ديدار مي توانست با نتيجه دو بر دو پايان يابد اما يك پنالتي مسلم از سوي داور اين بازي ناديده گرفته شد و متاسفانه با وجود اصرار داور دوم بازي به گل شدن پنالتي ، داور وسط پس از مشورت با ناظر و ميز منشي ها ،‌ گل را مردود اعلام كرد و بازيكنان ما روحيه شان را از دست داند.

جهانچي افزود:‌ گفته مي شود فيلم بازي طوري است كه نمي شود تشخيص داد پنالتي تيم سپيد رود گل است يا خير اما براي اين كه مردم قضاوت كنند ما اين فيلم را روي شبكه هاي اجتماعي مي گذاريم تا همه ببينند اين ضربه پنالتي گل بوده است يا خير؟

به گفته وي داوران در اين ديدارحتي حاضر به بازبيني فيلم نشدند كه اين از عدالت به دور است و حالا هم اگر فيلم هم ديده و گل پنالتي تاييد شود براي تيم ما تفاوتي نمي كند.

جهانچي خاطرنشان كرد كه در هفته گذشته يك حامي مالي براي تيم سپيد رود رشت پيدا كرديم و با اين كه قولي به حامي مالي نداديم ولي اين حامي ‌با ديدن اين ديدار دلسرد و منصرف شد.

وي سطح اين دوره از رقابت هاي ليگ را بهتر از سالهاي گذشته دانست و گفت:‌ برخلاف سال هاي گذشته كه رقابت بين دو تيم صدر نشين بود ، در اين فصل حداقل پنج تيم مدعي قهرماني هستند و اين موضوع بر جذابيت رقابت ها افزوده است.

وي از مسئولان فدراسيون فوتبال خواست تا در تعاملات بيشتر با مديران صدا و سيما زمينه را براي پخش رقابت هاي فوتسال فراهم كنند.

اين در حالي است كه فرشته شجاعي سرپرست تيم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامي تهران نيز در مورد ديدار روز جمعه با تيم سپيد رود رشت گفت : در هر ديدار بايد انتظار اشتباهات داوري را داشت . فيلم اين مسابقه به خواست سرمربي تيم سپيد رود بازبيني شد اما پس از ديدن فيلم اعلام شد كه گل بودن و يا نبودن پنالتي قابل تشخيص نيست.

وي ادامه داد:‌ داور اين بازي پس از اعتراض مشورت كرد ، حتي نظر نماينده فدراسيون نيز پرسيده شد و در نهايت ضربه پنالتي بازيكن سپيد رود مردود شناخته شد و بر اين اساس تيم سپيد رود زمين را ترك كرد و خواستار بازبيني فيلم شد اما اين بار داوران فيلم را تماشا كردند و همانطور كه گفتم اعلام كردند گل شدن يا نشدن اين ضربه مشخص نيست.

به گفته وي در اين ديدار بازيكنان هر دو تيم از نظر تاكتيكي و تكنيكي در سطح خوبي بازي كردند.

نتيجه هفته ششم رقابت هاي ليگ برتر فوتسال زنان به شرح زير است :‌

-شركت ملي حفاري 3 – پالايش نفت آباداان 1

- دانشگاه آزاد تهرن 3 – سپيد رود رشت 1

- انصار ولايت تبريز 1 – شهريار تهران 1

- كاسپين قزوين 5 – شهرداري زنجام 1

-ياران جوان بندر عباس 5 – راه آهن تهران 3

در حال حاضر تيم ملي حفاري اهواز با 18 امتياز صدر نشين است و تيم هاي كاسپين قزوين ، سپيد رود رشت ودانشگاه آزاد تهران به ترتيب با داشتن 13 ، 12 و 10 امتياز در رده دوم تا چهارم جدول قرار دارند.

ورزشي (4)**1828**1581