۱۴ آبان ۱۳۹۳، ۱:۰۸
کد خبر: 81374660
T T
۰ نفر
تساوی اندرلشت برابر آرسنال در دقایق پایانی/عبور 27 گل از خط دروازه ها در 8 بازی

تهران- ایرنا- دور برگشت بازی های لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا سه شنبه شب در حالی به پایان رسید كه در 8 بازی برگزار شده 27 گل از خط دروازه ها گذشت.

به گزارش ایرنا، دور برگشت رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا سه شنبه شب 13 آبان با هشت بازی پیگیری شد.

در گروه (ای) این رقابت ها، یوونتوس با نتیجه سه بر دو المپیاكوس را شكست داد.

در ابتدای این دیدار آندره پیرلو ابتدا یوونتوس را در دقیقه 21 پیش انداخت اما این گل در دقیقه 24 از سوی آلبرتو بوتیا بازیكن المپیاكوس یونان پاسخ داده شد.

در دقیقه 61 این المپیاكوس بود كه با گل دلوین ان دینگا در دقیقه 61 از یوونتوس پیش افتاد اما این برتری دوام زیادی نداشت و بازیكنان المپیاكوس با یك گل به خودی در دقیقه 65، بازی برده را با تساوی عوض كردند.

در دقیقه 66 نیز پاول پوگبا گل برتری یونتوس را به ثمر رساند تا این بازی با نتیجه سه بر دو به سود نماینده كشور ایتالیا به پایان برسد.

- اتلتیكو مادرید- مالمو

در دیگر بازی این گروه نیز اتلتیكو مادرید با دو گل از سد مالمو گذشت. كوكه در دقیقه 31 و رائول گارسیا در دقیقه 78 دو گل این بازی را برای اتلتیكو به ثمر رساندند.

داور در این بازی پربرخورد 8 كارت زرد به بازیكنان دو تیم داد كه از سهم هر تیم 4 اخطار بود.

آتلتیكو مادرید با این برد 9امتیازی شد و صدرنشین ماند. یوونتوس نیز با برد برابر المپیاكوس در رتبه دوم گروه قرار گرفت.



**گروه بی

-بازل و لوگرتس

بازی تیم های بازل و لودوگرتس از گروه بی لیگ قهرمانان با نتیجه 4 بر صفر به سود بازل به پایان رسید. گل های بازل را در این بازی بریل امبولو در دقیقه 34، در دقیقه 41، شلزن گاشی در دقیقه 59 و مارك سوچی در دقیقه 65 به ثمر رساندند.

-رئال مادرید و لیورپول

همچنین بازی رئال مادرید و لیورپول نیز با نتیجه یك بر صفر به سود مادریدی ها پایان یافت. تگ گل این بازی را كریم بنزما در دقیقه 27 به ثمر رساند.

در گروه بی، رئال مادرید با 12 امتیاز از چهار دیدار در صدر قرار گرفت. همچنین بازل نیز با برد برابر لودوگرتس 6 امتیازی شد و بالاتر از دیگر تیم های این گروه در رده دوم ایستاد.



**گروه سی

- بایر لوركوزن آلمان و زنیت

بایر لوركوزن آلمان نیز در دیدار با زنیت دو بر یك به پیروزی رسید. سان هیونگ مین در دقایق 78 و 73 گل های لوركوزن را به ثمر رساند و تك گل زنیت نیز در دقیقه 89 توسط سالومون روندون به ثمر رسید.

- بنفیكای و موناكوی

همچنین بنفیكای پرتغال نیز با یك گل از سد موناكوی فرانسه گذشت. اندرسون تالیسكا در دقیقه 82 موفق شد گل بنفیكا را به ثمر رساند.

در گروه سی بایرلوركوزن با 9 امتیاز در صدر است. بنفیكا با برد در برابر موناكو به امتیاز 4 رسید اما موناكو همچنان با 5 امتیاز در رده دوم این گروه قرار دارد. زنیت نیز در این گروه 4 امتیازی است.



*گروه دی

-آرسنال و آندرلشت

بازی آرسنال و آندرلشت از گروه دی این رقابت ها 6 گل دربر داشت كه سهم هر تیم سه گل بود. در این دیدار ابتدا شاگردان ونگر بودند كه با دو گل در نیمه نخست پیش افتادند.

مایكل آرتتا در دقیقه 24 از روی نقطه پنالتی، الكسیس سانچز در دقیقه 29 گل های آرسنال را در نیمه نخست به ثمر رساندند. در نیمه دوم نیز این آرسنال بود كه در دقیقه 59 با گل الكس چامبرلین به گل سوم رسید. اما این پایان بازی نبود.

آنتونی واندن در دقیقه 61 ، یكی از سه گل خورده را جبران كرد. این بازیكن همچنین در دقیقه 72 با ثمر رساندن گلی دیگر امیدها را برای گریز اندرلشت از شكست در برابر آرسنال انگلستان افزایش داد.

در دقیقه 90 این الكساندر میتروویچ بود كه با به ثمر رساندن گلی حساس مانع از رقم خوردن شكست تیم اندرلشت در برابر ارسنال شد.



- دورتموند و گالاتاسرا

دورتموند نیز با 4 گل از سد گالاتاسرای گذشت. گل های دورتموند در این دیدار را ماركو ریوس در دقیقه 39، سوكراتیس پاپاستاتوپولوس در دقیقه 56، چیرو ایموبیله در دقیقه 74 به ثمر رساندند.گل چهارم این تیم نیز روی گل به خودی بازیكنان گالاتاسرای در دقیقه 86 به ثمر رسید.

تك گل گالاتاسرای نیز در دقیقه 70 توسط هاكان بالتا به ثمر رسید.

در گروه دی دورتموند با 12 امتیاز صدرنشین است. آرسنال 7 امتیازی است و آندرلشت با 2 و گالاتاسرای با یك امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

دیگر بازی های لیگ قهرمانان در گروه های یی، اف، جی و اچ چهارشنبه شب برگزار می شود.

شبك **1983** 1917