۱۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۸:۱۴
کد خبر: 81375682
T T
۰ نفر
حنيف عمران زاده در ليست 18 نفره استقلال در برابر تراكتورسازي

تهران – ايرنا – حنيف عمران زاده مدافع استقلال تهران كه از ابتداي فصل جاري در مصدوميت به سر مي برد براي ديدار با تراكتورسازي تبريز در ليست 18 نفره آبي پوشان پايتخت قرار گرفت.

سرپرست استقلال تهران عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اعلام اين خبر گفت: عمران زاده براي ديدار با تراكتورسازي تبريز در فهرست 18 نفره استقلال جاي دارد اما اينكه به طور ثابت يا ذخيره بازي كند، بستگي به نظر امير قلعه نويي سرمربي تيم دارد.

ميرشاد ماجدي در خصوص ديدار استقلال با تراكتور سازي در هفته چهاردهم ليگ برتر افزود: خوشبختانه بازيكنان استقلال براي ديدار با تراكتورسازي در شرايط خوبي قرار دارند و تمرينات مطلوبي را پشت سر گذاشته اند.

اين مقام مسئول در باشگاه استقلال تهران اظهار داشت: سعي مي كنيم در ديدار با تراكتور از نام استقلال دفاع كنيم و بازي خوبي را در برابر تبريزي ها به نمايش خواهيم گذاشت.

به گفته ماجدي مهدي كريميان و ميلاد شيخ فخرالديني محرومان استقلال براي ديدار با تراكتورسازي تبريز هستند.

وي در خصوص آخرين وضعيت كريميان كه كارت معافيت وي دچار مشكل شده و فعلا نمي تواند براي استقلال بازي كند، گفت: كريميان منتظر تشكيل كميسيون در سازمان نظام وظيفه است تا توضيحات خود را ارايه كند.

سرپرست استقلال تهران ادامه داد: تمامي بازي هاي ليگ براي ما مهم هستند و به طور قطع يكي از ديدارهاي مهم، بازي با تراكتورسازي است.

وي با ابراز اميدواري نسبت به كسب سه امتياز ديدار با تراكتورسازي گفت: همه بازيكنان يك دل هستند كه اين بازي را با نتيجه خوبي پشت سر بگذارند.

ماجدي در برگزاري ديدار تراكتورسازي با حضور تماشاگران افزود: هم اكنون يك سري از سايت هاي خبري از مخالف كميته استيناف براي برگزاري بازي با حضور تماشاگران خبر داده اند اما تا كنون به طور رسمي مطلبي در اين خصوص به باشگاه استقلال اعلام نشده است.

استقلال تهران ساعت 16 روز جمعه هفته جاري در هفته چهاردهم ليگ برتر به مصاف تراكتورسازي تبريز كه با 27 امتياز در صدر جدول رده بندي ليگ قرار دارد مي رود.

ورزشي(4)**9140**1908
۰ نفر