۱۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۲۶
کد خبر: 81377546
T T
۰ نفر
آگوئرو: تا قهرماني در ليگ قهرماني در منچسترسيتي مي مانم

تهران-ايرنا- سرخيو آگوئرو مدافع تيم فوتبال منچسترسيتي انگليس قول داد كه تا قهرماني در مسابقات ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا در اين تيم مي ماند.

به گزارش ايرنا از سايت فدراسيون بين المللي فوتبال (فيفا)، اين در حاليست كه منچسترسيتي هفته گذشته در ديدار چهارم خود در مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا به مصاف زسكو مسكو رفت و با نتيجه 2 بر يك شكست خورد.

با اين نتيجه وضعيت منچسترسيتي در گروه E مسابقات كه از چهار بازي فقط دو امتياز كسب كرده است، بسيار نااميد كننده شد.

منچسترسيتي هم اكنون در قعر گروه خود قرار دارد و امكان حذف آن از اين تورنمنت قوت گرفته است.

عملكرد ضعيف منچسترسيتي ترديدها در مورد احتمال رفتن ستارگان اين تيم به تيم هاي ديگري كه شانس بيشتري براي درخشش در مسابقات اروپايي را دارند، افزايش داده است با وجود اين آگوئرو از قهرماني تيمش مطمئن است.

اين بازيكن آرژانتيني كه تابستان گذشته قرارداد پنج ساله جديدي با سيتي امضا كرد در اين باره گفت: نه تنها چهار سال ديگر در اين تيم خواهم ماند، بلكه بيشتر از اين هم تا رسيدن به قهرماني مي مانم.

وي با بيان اينكه انداختن تقصيرها گردن مانوئل پيگريني سرمربي منچسترسيتي كار راحتي است، افزود: فقط سرمربي يا فقط بازيكنان مقصر نيستند. بلكه همگي ما مقصر هستيم و بايد به عنوان يك گروه براي خروج از اين وضعيت تلاش كنيم.

منچسترسيتي كه فصل گذشته به سختي توانست از گروهي كه متشكل از تيم هاي بايرن مونيخ و رم بود به مرحله حذفي ليگ قهرمانان صعود كند، اميدوار بود امسال عملكرد بهتري ارايه دهد.

علاوه بر اين ناكامي هاي منچسترسيتي در مسابقات ليگ برتر انگليس نيز موجب شد انتقاداتي به عملكرد پيگريني به ويژه به خاطر تغيير ندادن تاكتيك هايش وارد شود.

ولي آگوئرو در مراسم رونمايي از شرح زندگي خود تحت عنوان 'داستان من - از تولد تا شكوفايي' گفت، همه بايد مسئوليت اين شرايط را بر عهده بگيرند.

مهاجم 26 ساله منچسترسيتي ادامه داد: خيلي راحت است كه به يك باره همه تقصيرها را به گردن يك نفر بيندازيم. ولي همه ما به عنوان يك گروه مقصر هستيم. من سال هاي زيادي را در فوتبال گذرانده ام و مي دانم كه اين اتفاقات پيش مي آيد.

بنابراين گزارش،‌ منچسترسيتي در صورت شكست برابر بايرن مونيخ در مسابقه بعدي، از ليگ قهرمانان حذف خواهد شد اما آگوئرو هنوز اميد خود را از دست نداده است.

وي خاطر نشان كرد: جدول به نفع ما نيست ولي هنوز هم مي توانيم با پيروزي در دو بازي باقيمانده به مرحله بعد صعود كنيم.

مهاجم سابق اتلتيكو مادريد در رقابت هاي اين فصل 12 گل به ثمر رسانده است و پيگريني از او به عنوان يكي از مدعيان دريافت جايزه توپ طلاي فيفا نام برده است ولي آگوئرو در اين رقابت خودش را هم سطح بازيكناني چون ليونل مسي و كريستيانو رونالدو نمي داند.

وي در اين مورد هم گفت: هر بازيكني مي خواهد برنده اين جايزه باشد. اما بازيكناني مثل مسي يا رونالدو انگار از سياره ديگري هستند. براي بردن اين جايزه يا بايد عملكرد خوبي در ليگ قهرمانان داشته باشم يا 70 گل در ليگ برتر به ثمر برسانم.

ورزشي**1210**9126
۰ نفر