۱۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۴۶
کد خبر: 81378994
T T
۰ نفر

خواجه وند : پرسپولیس نیاز به آرامش دارد

۱۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۴۶
کد خبر: 81378994
خواجه وند : پرسپولیس نیاز به آرامش دارد

تهران – ایرنا - سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: تیم فوتبال این باشگاه در حال حاضر بیش از هر چیزی نیاز به آرامش دارد و در همین راستا از بازیكن گرفته تا هیات مدیره باید بیشتر مواظب باشند.

مهدی خواجه وند با اشاره به انتقادات یكی از اعضای هیات مدیره باشگاه علیه رییس هیات مدیره این باشگاه به ایرنا،افزود:كوچكترین اتفاقات درباشگاه پرسپولیس و تیم زیر ذره بین رسانه ها و هواداران میلیونی است و حساسیت ایجاد می كند.

وی افزود:‌برهمین اساس ودرمقطع كنونی كه ما بازی بزرگ شهرآورد را مقابل تیم استقلال در پیش داریم باید از حواشی دوری كرده و فضا را برای كار آرام كنیم.

عضوهیات مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: قسمتی ازاین موضوع به خود ما برمی گردد ازاین رو تانیم فصل كه خیلی از مسایل حل می شود باید بیشتر احتیاط كنیم.

خواجه وند درخصوص نتایج تیم پرسپولیس درزمان مربیگری حمید درخشان و اینكه تفاوت چندانی با زمان كادرفنی قبلی ندارد نیز گفت: نگاه فنی ندارم اما به نظر می رسدتیم درحال حاضرنسبت به دوره قبلی نوع بازی اش فرق كرده است واگر در بازی با گسترش فولاد آن پنالتی به گل تبدیل می شد وضعیت الان فرق می كرد.

وی درپاسخ به این سووال كه چرا باید پرسپولیس درمقابل تیم نه چندان مطرح گسترش فولاد به گونه ای بازی كند كه نتیجه بازی به یك پنالتی ختم شود نیز تصریح كرد: ما این موضوع را تایید نمی كنیم كادر فنی هم معتقدند تیم مشكل دارد و عدم نتیجه گیری به این موضوع باز می گردد.

خواجه وند درپاسخ به سووال دیگری مبنی براینكه كادر فنی جدید و سرپرست تازه این تیم قول داده بودند مشكل ذهنی و روانی بازیكنان را حل خواهند كرد اما این موضوع نیز همچنان پابرجاست اظهارداشت:‌ این راباید خودشان پاسخ دهند تیم درحال حاضر شرایط ایده آلی ندارد و ما باید با توجه به داشته های خود تصمیم گیری كنیم از این رو چاره ای تا نیم فصل نداریم.

وی درپاسخ به سووال دیگری مبنی براینكه گفته می شود، رییس هیات مدیره پرسپولیس نامزد خرید این باشگاه است و با ضعیف شدن این تیم قیمت آن پایین می آید، عنوان كرد:این موضوع را تایید نمی كنم سازمان خصوصی سازی قیمت این باشگاه راتعیین می كند و این مسایل هیچ تاثیری درقیمت گذاری ندارد.

ورزشی.(4)**9144**1590
۰ نفر