۱۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۴۷
کد خبر: 81378996
T T
۰ نفر

زارتا : تصمیم مربی همیشه درست است

۱۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۴۷
کد خبر: 81378996
زارتا : تصمیم مربی همیشه درست است

گناوه- ایرنا-مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا گفت: تصمیم مربی تیم همواره درست است و من به او اعتماد كامل دارم .

به گزارش ایرنا از تارنمای كوره ، زوبی زارتا دروازه بان اسطوره ای تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه بارسلونا یادآور شد كه اشراف لوییس انریكه (سرمربی) بر این تیم همواره بیشتر از دیگران است . به همین دلیل نمی توانیم بر كار او ایراد بگیریم .

تیم فوتبال بارسلونا شنبه شب در چارچوب رقابت های لالیگا به مصاف آلمریا رفت و در حالی كه تا 20 دقیقه پایانی بازی از حریف عقب بود، در نهایت توانست با نتیجه 2 بر یك به پیروزی برسد.

گل های بارسلونا را نیمار در دقیقه 73 و آلبا در دقیقه 82 به ثمر رساندند. تك گل آلمریا را هم تیه وی بیفوم وارد دروازه حریف كرد.

وی در مورد برتری ضعیف 2 بر 1 بارسلونا مقابل المیرا درلالیگا گفت: این پیروزی درسایه زحمت وكوشش زیاد بازیكنان به دست آمد كه به رغم دشواری وفراز ونشیب های زیاد این مسابقه ، بازیكنان هیچ گاه تسلیم نشدند.

زارتا اظهار كرد: بعد از دو شكست متوالی این پیروزی برای بارسا از اهمیت فوق العاده ای برخوردار بود ، وجود بازیكنانی بزرگ درتیم كفه ترازو را به نفع تیم ما سنگینی كرد وتوانسته ایم به یك برد مهم دست یابیم .

مدیر ورزشی بارسلونا در مورد تركیب شگفت انگیز انریكه در بازی شنبه شب مقابل المیرا گفت: به تصمیم مربی همواره ایمان دارم ، پدرو و منیر الحدادی گرچه زحمت زیادی درخط حمله تیم كشیدند اما ورود سوآرز ونیمار بسیار مهم ونقطه عطفی در بازی بارسلونا بود .

وی در مورد نیمكت نشینی پیكه نیز گفت: او بازیكن بزرگی است وبه تازگی به تیم ملی اسپانیا هم دعوت شده اما هیچ مربی وجود ندارد كه بخواهد به عمد به خود وتیمش زیان وارد كند، انریكه حتما دلایل خودش را دارد كه این بازیكن رو نیمكت نشین كرده است .

وی افزود: پیكه تمام تلاش خود را برای به دست آوردن جایگاهش انجام می دهد و امیدوارم درآینده شاهد حضورش در تركیب تیم باشیم .

زارتا متولد23 آگوست 1961 است و از سال 1985 تا 1998 سنگربان اول تیم ملی فوتبال اسپانیا بود.وی 126 بازی ملی دركارنامه دارد.

7476**1581