۱۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۲۴
کد خبر: 81379056
T T
۰ نفر

آنچلوتي: كروس بهترين بازيكن زمين بود

۱۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۲۴
کد خبر: 81379056
آنچلوتي: كروس بهترين بازيكن زمين بود

تهران-ايرنا- سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد پس از برتري مقابل رايو وايكانو، از توني كروس به عنوان بهترين بازيكن زمين نام برد.

به گزارش ساكرنت، رئال مادريد شنبه شب در چارچوب مسابقات لاليگا با نتيجه پر گل 5 بر يك برابر رايو وايكانو به برتري دست يافت و دوباره صدرنشيني در جدول لاليگا را به خود اختصاص داد.

در اين بازي توني كروس توانست در دقيقه 55 براي رئال گلزني كند در حاليكه گرت بيل، سرخيو راموس، كريم بنزما و كريستيانو رونالدو گل هاي ديگر اين تيم را به ثمر رساندند.

سرمربي ايتاليايي رئال مادريد بعد از پايان مسابقه ضمن تقدير از عملكرد كل تيم، درباره كروس گفت:‌ وي بهترين بازيكن مسابقه بود و اولين گل خود را به ثمر رساند. عملكرد وي مرا متعجب كرد، زيرا در سطح بالايي بازي مي كند. وي و مودريچ بازي فوق العاده اي را به نمايش گذاشتند.

كروس در تابستان گذشته در ازاي 25 ميليون يورو از تيم بايرن مونيخ به رئال مادريد پيوست و با قرار گرفتن در كنار لوكا مودريچ، خيلي زود توانست جايگاه خود را در اين تيم تثبيت كند.

كارلو آنچلوتي براي توجيه تصميم خود براي استفاده از گرت بيل بعد از بازگشت از مصدوميت به جاي ايسكو هم افزود: بيل به ما توانايي بيشتري در حمله مي دهد. شما نمي توانيد هميشه بازي را تحت كنترل داشته باشيد. بيل و ايسكو بازيكناني با عملكرد متفاوت هستند.

وي در مورد رونالدو كه در ديدار سه شنبه گذشته رئال مادريد مقابل ليورپول نتوانست گل بزند نيز اضافه كرد:‌ من هيچ اضطرابي در رونالدو نديدم. وي همكاري خوبي با هم تيمي هايش داشت و مثل هميشه عالي بود.

رونالدو در رقابت هاي اين فصل تا كنون موفق به زدن 23 گل در تمامي مسابقات شده است.

ورزشي**1210**9126