۲۲ آبان ۱۳۹۳، ۱۶:۱۵
کد خبر: 81385237
T T
۰ نفر

فیلم 'بابای من خوانندس' پروانه نمایش گرفت

۲۲ آبان ۱۳۹۳، ۱۶:۱۵
کد خبر: 81385237
فیلم 'بابای من خوانندس' پروانه نمایش گرفت

تهران- ایرنا- تهیه كننده و كارگردان فیلم ' بابای من خوانندس' از اخذ پروانه نمایش این فیلم خبرداد و گفت: این اثر بزودی وارد شبكه نمایش خانگی می شود.

منوچهر صفرخانی در جریان بازدید از غرفه خبرگزاری ایرنا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها اظهار داشت: دراین فیلم كودكان و نوجوانان از آغاز فصل مدرسه در گروه های تئاتر و سرود سعی می كنند توانایی های خود را در زمینه های هنری نشان دهند.

وی افزود: در این فیلم سعی شده توانایی و استعدادهای كودكان و نوجوانان به تصویر كشیده شود.

صفرخانی درباره محتوای این فیلم گفت: داستان فیلم درباره پسر نوجوانی بنام آرمان است كه با مادر و خواهرش زندگی می كند، روزی از طرف مدرسه به آرمان خبر داده می شود كه قرار است گروه سرودی در مدرسه تشكیل شود و آهنگسازی از بچه های مدرسه تست سرود بگیرد و آنها را برای جشن آماده كند.

تهیه كننده و كارگردان فیلم بابای من خوانندس افزود: در تست سرود آرمان به عنوان تكخوان گروه سرود انتخاب می شود اما لیلا …

صفر خانی ادامه داد: كمند امیر سلیمانی، منوچهرصفرخانی، پویا امینی، فاطمه بهرامی، شایان جلالی، رامتین میر سجادی، راشین میر سجادی، روشنك محمد پور، سهیل نیكسار ، مینا مهدیان ، رضا نیكسار ، مژگان حكیمی ، زهرا مدافر ، روونا پاداسدائو و... جزو بازیگران اصلی این فیلم هستند.

وی تصریح كرد حسین تابان موسیقی فیلم را ساخته وهمایون تابان 12 ساله برروی موسیقی' بابای من خوانندس' میخواند .

صفر خانی گفت كه پیش تولید فیلمی را با عنوان 'هفت سیب 'كه تاكیدی خاص بر آموزه های دینی و قرآنی دارد شروع كرده و زیبا باقری، حدیث ابراهیمی راد، انسیه شكوری و ماریا طاعتی را برای بازی در این پروژه انتخاب كرده است.

وی ادامه داد: بزودی فیلم های یه قندون نشاط و عروسك شكسته به كارگردانی منوچهر صفرخانی از یكی از شبكه های سراسری پخش خواهد شد.

هم اكنون فیلم های منوچهر صفرخوانی با عنوان های چقدر وقت داری و عروسك شكسته از شبكه نمایش خانگی در حال پخش است.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات فردا به كار خود پایان می دهد .

اجتمام**7364**1601**
۰ نفر