به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا، در این میان عده ای نیز در فضای پرشور و شوق اصحاب رسانه در نمایشگاه توصیف این رویداد بزرگ فرهنگی را در یك جمله كاری سخت عنوان كرده و می گویند كه نمایشگاه را نمی توان در خلاصه كرد .
به هرحال آنچه در این مهم به چشم می خورد تعامل چشم گیر و نزدیك رسانه ها با یكدیگر به منظور ارتقاء كیفیت كار رسانه ای در راستای اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است كه آنهم از دیدگاه های مختلف و تنها در یك جمله به رشته تحریر درآمده و جای تقدیر و قدردانی از تمامی دست اندركاران آنرا بر می تابد.
'احسان حامد مقدم' مسئول غرفه موسسه همشهری ارتقاء كیفی رسانه ها و فرصتی مغتنم برای شناسایی نقاط ضعف و قوت را از برجسته ترین مزایای برپایی نمایشگاه عنوان نمود.
' سید وحید موسوی' مسئول غرفه خبرگزاری مهر نیز نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها را در یك جمله رویداد بزرگ فرهنگی، هم افزایی مردم و رسانه ها كه كاركردهای تخصصی خودشان را از دست داده اند عنوان كرد.
' سجاد خیرآبادی' از 'خبرگزاری خانه ملت' نیز بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها را جام جهانی رسانه های كشور نام نهاد و خواستار اطلاع رسانی شفاف همكاران از تمامی مسایل كشور شد.
' سید كمال الدین محمدیان' مسئول غرفه 'روزنامه اطلاعات' نیز گفت: نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها مكانی خاص برای موضوعی خاص است.
' حمید رضا رزازی' مسئول غرفه 'خبرگزاری فارس' می گوید: به عقیده من نمایشگاه ویترین رسانه ها و اصحاب قلم برای ارایه چگونگی رویكرد از مسایل مختلف داخلی و خارجی است.
'پریسا جهان فر' مسئول غرفه 'دو هفته نامه راز' نیز گفت: نمایشگاه مكانی مناسب برای تعامل صنفی همكاران رسانه ای است و اطلاع رسانی درست به مردم را توصیه می كنم.
حجت الاسلام ' رحیم جعفری' مسئول غرفه مجله ' افق' حوزه علمیه قم، نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها را میدان معرفی محصولات فرهنگی، ارتباط چهره به چهره رسانه ها با مخاطبین و فضای رسانه ایی بدون واسطه عنوان كرد.
' امیر حسین ذاكری ' مسئول غرفه 'روزنامه آفتاب یزد' نیز نمایشگاه مطبوعات را محل ارایه كالاهای فرهنگی و تامل رسانه ای و مستقیم با مخاطبین می داند.
'حسن ضابطی' مسئول غرفه 'خبرگزاری تسنیم' بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها را محل تلقی مخاطبان و تولید كنندگان اطلاعات و اخبار و آشنایی نزدیك با دست اندركاران اصحاب قلم عنوان كرد.
' بازار دوستی' ، ' مكانی برای تجدید پیمان رسانه ای با همكاران' ، ' محل تبادل نظر، اندیشه' و 'گپی دوستانه' تعریف نمایشگاه در یك جمله به نقل از ' پیمان مراد خانی' مسئول غرفه روزنامه شهروند است.
' صحرا علومی' مسئول غرفه ماهنامه ' سپیده دانایی' نمایشگاه را مجالی برای ارتباط دوسویه ، نیاز شناسی و تامل با مخاطبان رسانه ای مطرح كرد.
' نمایشگاه جشنواره ای مناسب برای دیدار دوستان اهل قلم و اصحاب رسانه بدور از هر گونه كاغذ بازی اداری نیز تعریف نمایشگاه در یك جمله به نقل از ' حسین جمشیدی لاریجانی' مسئول غرفه 'روزنامه آسیا' می باشد.
فرصت حضور رسانه ها در مكانی مناسب با هدف تامل و تفاهم رسانه و مخاطب از نزدیك و به صورت چهره به چهره، جمله 'سید اكیر یعقوبی' مسئول غرفه 'روزنامه جام جم ' می باشد.
' اعظم كبیری' مسئول غرفه مجله ' موفقیت' نیز بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها را شور، هیجان، ارتباطات جدید، دیدار نزدیك مخاطبان با رسانه ها، خستگی، انرژی و نشاط عنوان كرد.
' پگاه حیاتی' مسئول غرفه مجله 'اشراق' نیز با كمی تعامل و تفكر گفت: نمایشگاه جایی كه ، چی بگم خیلی سخت است.
بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها كه ششمین روز از عمر بیستمین سال تولد خود را سپری می كند بیست و سوم آبان ماه جاری با كوله باری از تجربه پرونده خود را می بندد.
فراهنگ**1933**1601**

تهران-ایرنا- مسئولان و غرفه داران بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها كه ششمین روز از عمر خود را طی می كند، این رویداد را ویترین رسانه ها، تعامل چهره به چهره با مخاطبین، جام جهانی مطبوعات، رویداد بزرگ و برخی نیز آن را فرصتی مغتنم برای ارتقاء كیفیت اصحاب رسانه عنوان می كنند.