۲۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۵۶
کد خبر: 81385788
T T
۰ نفر
رزمايش يا لثارات الحسين با رمز'يا محمد رسول‌الله 'در بهشهر برگزار شد

ساري - ايرنا - فرمانده سپاه ناحيه بهشهر گفت : همزمان با سراسر كشور رزمايش گردان‌هاي بسيج بيت‌المقدس و كوثر با رمز 'يا محمد رسول‌الله ' با نام در بهشهر برگزار شد.

سرهنگ 'علي نجفي ' روز جمعه در حاشيه برگزاري اين رزمايش در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد : در اين رزمايش كه صبح امروز برگزار شد، هزار بسيجي از 3 گردان اين شهرستان ، برنامه هاي مرتبط با دفاع از كوي و برزن و عمليات هاي امداد و نجات را برگزار كردند.

وي بيان كرد : روز گذشته نيز ، اين بسيجيان در كلاس هاي آموزشي، توجيهي و عقيدتي شركت كرده و خود را براي مقابله با دشمن فرضي در روز جمعه آماده كردند .

فرمانده سپاه ناحيه بهشهر افزود : 4 گردان شركت كننده در اين رزمايش ، در قالب گردان هاي بيت المقدس مردان و كوثر زنان ، با برگزاري اين رزمايش ، توان بالاي خود در دفاع از مناطق شهري را به نمايش خواهند گذاشتند .

نجفي ادامه داد : گردان كوثر متشكل از زنان بسيجي شهرستان ، عصر امروز در هنرستان شهيد چمران بهشهر ، رزمايش امداد و نجات و آوار برداري از مصدومان زلزله فرضي را انجام خواهند داد .

وي گفت : صبح امروز و با حضور مسوولان شهرستاني و استاني ، بسيجيان گردان هاي گوناگون ، با مستقرشدن در نقاط مشخص شده ، مانع ورود دشمنان فرضي به داخل شهر شدند.ك/3

7331/608