۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۴:۰۰
کد خبر: 81407389
T T
۰ نفر
سرمربی تیم بسكتبال زنان شهرداری بندرعباس: فقط قهرمانی را می خواهیم

تهران - ایرنا - سرمربی تیم بسكتبال زنان شهرداری بندرعباس معتقد است كه تیمش با هدف كسب عنوان قهرمانی درسوپر لیگ شركت كرده و امیدوار است بازیكنان در مرحله پلی آف نیز نتایج خوبی بگیرند.

به گزارش ایرنا، سوپر لیگ A بسكتبال زنان با حضور 12 تیم در قالب دو گروه آ و ب طی پنج هفته پیگیری شد و روز جمعه (هفتم آذر ماه ) با صدر نشینی تیم های آرارات و شهرداری بندرعباس به ترتیب در گروه الف و ب به كار خود پایان داد.

مرحله پلی اف این رقابت ها با صعود چهار تیم برتر ازهر گروه ،‌پنجم دی ماه آغاز می شود و تا 19 همین ماه ادامه دارد.

رضوان باقری كه تیمش در مرحله مقدماتی صدرنشین جدول گروه ب سوپر لیگ A شده است، افزود: تیم های گروه ب بیشتر سرعتی بودند و بر همین اساس تمرینات ما پیش ازآغاز فصل و درطول فصل كاملا سرعتی بود اما با توجه به اینكه درمرحله پلی اف باید به مصاف تیم های گروه آ برویم كه بیشتر تكنیكی هستندتا آغازاین مرحله تمام تمركزمان را روی تمرینات تاكتیكی خواهیم گذاشت.

وی همچنین از احتمال حضور یك بازیكن خارجی در این تیم در مرحله پلی اف بسكتبال سوپر لیگ خبر داد و گفت : در صورتی كه حامی مالی تیم مبلغ قرارداد این بازیكن را بپذیرد با یك بازیكن خارجی در مرحله پلی اف شركت می كنیم .

باقری گفت:‌این بازیكن هلن اوگان جیمی بسكتبالیست نیجریه ای الاصل آمریكا ست كه مذاكرات با وی انجام شده و تنها منتظر تایید حامی مالی تیم هستیم .

وی درخصوص سطح رقابت های سوپر لیگ بسكتبال زنان گفت:باتوجه به وضعیت تیم ها به نظر می رسد كمتر با مشكل مالی مواجه هستند و تنها مشكل برگزاری مسابقات به شكل متمركز است.

سرمربی تیم بسكتبال شهرداری بندرعباس گفت:‌اگر رقابت های سوپرلیگ بسكتبال زنان همچون مردان به صورت غیر متمركز برگزار می شد بازیكنان با قدرت بیشتری در مسابقات حاضر می شدند و سطح كیفی دیدارها به مراتب بیشتر بود.

وی برگزاری دو یا سه مسابقه در روزهای متوالی را برای بازیكنان سخت عنوان كردوگفت:‌ برگزاری رقابت ها به صورت متمركز مانع از استفاده كامل از توانمندی بازیكنان می شود زیراآنان فرصتی برای ریكاوری و رفع خستگی سفر و رقابت ها را ندارند.

** هدایت تیم ملی به سرمربی خارجی سپرده شود

سرمربی تیم بسكتبال زنان شهرداری بندرعباس می گوید بهتر است هدایت تیم ملی به یك سرمربی خارجی باسابقه سپرده شود تا ضمن ارتقا آمادگی تیم،‌ دوره های آموزشی برای به روز شدن دانش مربیان نیز برگزار شود.

وی همچنین برگزاری اردوهای تداركاتی ودیدارهای دوستانه باتیم های قدرتمند آسیا را عاملی برای افزایش آمادگی تیم ملی بسكتبال زنان ایران عنوان كرد.

ورزشی ( 4)**1828**1590
۰ نفر