۱۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۸:۵۴
کد خبر: 81422274
T T
۰ نفر
نماز مغرب وعشاء مهديه سمنان به امامت آيت الله نوري همداني اقامه شد

سمنان - ايرنا - نماز مغرب و عشاء امروز - چهارشنبه - در مهديه سمنان به امامت آيت الله نوري همداني و با حضور اقشار مختلف مردم شهيد پرور و ولايت مدار سمنان اقامه شد.

در اين مراسم همچنين نماينده ولي فقيه در استان، امام جمعه شهر سمنان ، استاندار و جمعي

از مسوولان لشگري و كشوري حضور داشتند.

آيت الله نوري همداني بر اساس برنامه اعلام شده امشب قرار بود بعد اقامه نماز در جمع مردم حاضر در مهديه سخنراني داشته باشند كه به دليل كسالت اين سخنراني انجام نشد.

در اين مراسم مجري برنامه با عذرخواهي از مردم اعلام كرد كه پزشكان به علت ديدارهاي فشرده اي كه در دو روز اخير آيت الله نوري همداني در سمنان داشته اند و خستگي حاصل از آن حتي اجازه اقامه نماز را هم با احتياط به ايشان دادند كه اين مرجع تقليد به علت علاقه اي كه به مردم داشتند نماز را به جماعت اقامه كردند.

استاندار سمنان نيز در اين مراسم با تقدير از حضور گسترده مردم گفت: ايشان دچار خستگي و كسالت هستند و اميدواريم فردا (پنجشنبه) از بيانات اين مرجع عاليقدر در همايش 'مهدويت و انتظار' استفاده كنيم.

'محمد وكيلي' ولايت مداري را ويژگي مردم سمنان دانست و اين حضور گسترده را نشانه عشق و ارادت مردم به روحانيت و مرجعيت خواند.

در اين مراسم حجت الاسلام 'طباطبايي' يكي از همراهان آيت الله نوري همداني نيز در خصوص ولايت و مرجعيت سخناني ايراد كرد.

آيت الله نوري همداني عصر سه شنبه به سمنان سفر كرده اند و قرار است به مدت چهار روز در اين استان با مردم و مسوولان ديدار كنند.

599
۰ نفر