۲۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۴:۳۰
کد خبر: 81423140
T T
۰ نفر
رييس سازمان ليگ تنيس روي ميز بر توجه به رده هاي پايه تاكيد كرد

اروميه - ايرنا - رييس سازمان ليگ فدراسيون تنيس روي ميز كشور گفت: توجه به رده هاي سني پايه سرمايه گذاري و پشتوانه سازي براي آينده اين رشته است.

'داريوش ضرغام پور' روز پنجشنبه در حاشيه مسابقات ليگ برتر نونهالان و نوجوانان در اروميه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: چهارمين دوره رقابتهاي ليگ نونهالان و نوجوانان با بهترين سطح كيفي و كمي در حال برگزاري است و ميزباني مرحله نهايي آن به شهر اروميه داده شده است.

وي اظهار كرد: در ابتداي اين رقابتها 32 تيم در سه گروه هشت تيمي كار خود را از چهارم مهرماه امسال آغاز كرده اند و پس از برگزاري دور رفت و برگشت در مرحله مقدماتي و دور رفت مرحله نهايي هفت تيم برتر در بازي هاي دور برگشت براي كسب عناوين اول تا سوم با هم مصاف مي كنند.

وي ادامه داد: تيم آكادمي جمال اروميه كه با 16 امتياز در صدر جدول قرار دارد تاكنون بدون باخت به كار خود ادامه داده است و رقابت بسيار سختي با تيم نفت و گاز گچساران دارد.

ضرغام پور در خصوص برگزاري ليگ تنيس روي ميز در رده هاي سني مختلف گفت: امسال به دليل عدم آمادگي تيم براي برگزاري ليگ هفتگي جوانان و اميد تصميم بر اين شد كه اين رقابتها به صورت ليگ متمركز برگزار شود و زمان برگزاري آن از ششم دي ماه آغاز مي شود.

وي ادامه داد: ليگ برتر مردان و زنان به صورت منظم و برنامه ريزي شده و به صورت هفتگي از اواخر آذر ماه آغاز مي شود.

ضرغام پور گفت: كمبود اعتبارات مالي هيات هاي استاني و عدم وجود اسپانسر موجب كاهش تعداد تيم ها شده است كه در اين راستا تيم آكادمي جمال اروميه يكي از خوش شانس ترين تيم هاست كه با حمايت خوب بخش خصوصي و مديرعامل باشگاه پا به مسابقات ليگ نونهالان و نوجوانان گذاشته است.

دور برگشت مرحله نهايي مسابقات ليگ نونهالان و نوجوانان كشور با حضور هفت تيم از روز گذشته در سالن سه هزار نفري شهيدان آهن دوست اروميه آغاز شده و به مدت دو روز پيگيري مي شود.

اين ديدارها به صورت يك بازي دونفره و هشت بازي انفرادي برگزار مي شود و در نهايت مجموع امتيازات دور رفت و برگشت چهره سه تيم برتر را مشخص مي كند.

تيم هاي نفت و گاز گچساران، شهرداري اراك الف، شهرداري اراك ب، شهرداري سنندج، آكادمي جمال اروميه، هيات قزوين و مناطق نفت خيز جنوب هفت تيم حاضر در اين رقابتها هستند.

'داريوش ضرغام پور'رييس سازمان ليگ فدراسيون تنيس روي ميز به عنوان سرداور، 'قاسم عليزاده' كمك سرداور و نصرت اله شاملو، كاظم ريوندي، اقبال دهزني، احد بياباني، حسن فرج اسلام و حيدر مسعودي به عنوان داور در امر قضاوت اين مسابقات حضور دارند.

7126/581/559
۰ نفر