۳۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۸:۰۰
کد خبر: 81434293
T T
۰ نفر
مسوولان خراسان جنوبی مردم را به استقبال از كاروان دولت تدبیر و امید فرا خواندند

بیرجند - ایرنا - جمعی از مسوولان خراسان جنوبی روز یكشنبه در بیانیه ای مشترك مردم استان را به استقبال از رییس جمهوری و كاروان تدبیر و امید فرا خواندند.

این بیانیه از سوی حجت الاسلام رییسی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، استاندار خراسان جنوبی، حجت الاسلام رضایی امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام عبادی نماینده شهرستان های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی، عبدالله زاده نماینده مردم شهرستان های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، هروی نماینده مردم شریف قاینات در مجلس شورای اسلامی و هاشم زهی، نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی صادر شده است.

در این بیانیه مشترك آمده است: مردم شریف استان به حكم وظیفه، بارها و بارها عرض حال شما را به استحضار مقامات عالی كشور و رییس جمهوری رسانده ایم، هم داستان بردباری های تان و هم،شكوه همراهی های تان در انتخابات و راهیپمایی ها و هرآنجا كه حضورتان برای تجدید و تجلی میثاق همیشه پایدارتان با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لازم بوده اما همیشه سعی مان این بوده كه مسوولان و سیاستگذاران نظام را به میهمانی گستردگی قلب و اندیشه تان بیاوریم.

در این بیانیه افزوده شده كه رییس جمهوری و كاروان تدبیر و امید دعوت مان را پذیرفته و انشاءالله بزودی توفیق میزبانی شان را در استان مان خواهیم داشت.

در ادامه بیانیه آمده است كه این میهمانی بر خوان 16 سال خشكسالی، صبر، شكیبایی و بزرگواری شما برپا می گردد و دستاوردش می تواند مكمل تلاش ها و كوشش های خدمتگزارانتان در استان باشد.

در این بیانیه تاكید شده بی شك میزبان اصلی دكتر روحانی رییس جمهور پیشگام شیوه عالی اعتدال در مدیریت دولت، شما مردم عزیز هستید.

در این بیانیه خاطرنشان شده كه مردم شریف، نجیب خراسان جنوبی ؛ زنان و مردان غیور و غیرتمند؛ حضورتان در مراسم استقبال از رییس جمهوری و كاروان تدبیر و امید به معنای مطالبه، همراهی و میهمان نوازی است یعنی تایید آنچه اینجانبان از صفا و صمیمیت و بزرگواری تان نقل كرده ایم.

در بیانیه مزبور گفته شده بیایید تا با هم محرومیت ها و مطالبات استان و پتانسیل غنی نیروی انسانی و سایر منابع مان را به استحضار رییس جمهوری برسانیم و بر تحقق خواسته های مان و حق مسلم فرزندان مان از رفاه و آینده ای امن و اشتغال پایدار تاكید كنیم.

در پایان این بیانیه آمده: صبح چهارشنبه هفته جاری ساعت هشت در محل ورزشگاه آزادی بیرجند چشم انتظار حضور ارزشمندتان برای استقبال و دیدار با رییس جمهور دولت تدبیر و امید هستیم.

كاروان تدبیر و امید، روز چهارشنبه سوم دی ماه در یازدهمین سفر استانی دولت به خراسان جنوبی سفر می كند.

665/538
۰ نفر