۲ دی ۱۳۹۳، ۱۸:۵۳
کد خبر: 81435951
T T
۰ نفر
سفر دولت تدبير و اميد دستاوردهاي ارزشمندي براي توسعه استان دارد

بيرجند - ايرنا - استاندار خراسان جنوبي گفت: مردم فهيم استان استقبال كم نظيري از كاروان تدبير و اميد به عمل مي آورند و اين سفر دستاوردهاي ارزشمندي براي توسعه نيز به دنبال دارد.

«وجه اله خدمتگزار» روز سه شنبه در بازديد «محمد شريعتمداري» معاون اجرايي رييس جمهوري از مركز سامد در خراسان جنوبي افزود: مطالبات مردمي و نيازهاي اين استان جمع بندي شده و با حضور كاروان تدبير و اميد تلاش مي كنيم راهكارهاي مناسب براي تحقق آنها فراهم شود.

وي سخنراني در جمع مردم بيرجند (ورزشگاه آزادي)، نشست با ايثارگران و آزادگان، ديدار با علما و نخبگان، جلسه توسعه سرمايه گذاري و شوراي اداري استان را از جمله برنامه هاي رييس جمهور در اين سفر ذكر كرد.

استاندار خراسان جنوبي با اشاره به اينكه در اين سفر جمعي از وزراء و معاونين رييس جمهور ايشان را همراهي مي كنند، گفت: براساس برنامه ريزي هاي انجام شده تعدادي مسوولان به عنوان نماينده رييس جمهوري به شهرستان هاي اين استان سفر خواهند كرد.

خدمتگزار بيان كرد: رييس جمهور به همراه هياتي صبح فردا (چهارشنبه) وارد بيرجند مركز استان خراسان جنوبي خواهد شد و پس از عبور از خيابان ها به جمع مردم قدرشناس و ولايتمدار در ورزشگاه آزادي مي پيوندد.

همچنين شوراي اسلامي استان خراسان جنوبي در آستانه سفر رييس جمهور به اين استان در بيانيه اي كه در اختيار ايرنا قرار گرفت، از عموم مردم قدر شناس و ولايتمدار استان براي حضور در مراسم استقبال از رييس دولت دعوت كرد.

9977 /665 / 1539
۰ نفر