۷ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۱۰
کد خبر: 81440797
T T
۰ نفر

لاریجانی: بودجه ورزش كافی نیست

۷ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۱۰
کد خبر: 81440797
لاریجانی: بودجه ورزش كافی نیست

تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه ورزش كافی نیست و ما به این موضوع اقرار داریم ولی مشكلات كشور از نظر بودجه ای زیاد است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، علی لاریجانی امروز (یكشنبه) در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای وزارت ورزش و جوانان در دولت یازدهم كه در محل نمایشگاه مجلس در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران در مورد وضعیت بودجه ورزش افزود: ریشه این مشكلات به این موضوع برمی گردد كه بودجه جاری كشور زیاد شده و در نتیجه پول برای بخش های عمرانی وجود ندارد یا كم است و این اشكال بزرگی است.

وی اظهار داشت: یعنی اگر شما بودجه امسال دولت را نگاه كنید حجم اصلی بودجه، جاری است كه به حقوق و مزایا و مسائل اینگونه می پردازد كه چاره ای هم نیست.

وی تصریح كرد: ما هم از بودجه ورزش راضی نیستیم اما این موضوعی است كه خود دوستان ورزش باید در این زمینه كمك كنند.

لاریجانی خاطر نشان كرد به هر حال چاره‌ای نیست كه بخشی از بودجه‌های عمرانی مربوط به ورزش به وسیله دولت تامین شود مثل بودجه مربوط به ورزش قهرمانی، اما بخش‌هایی هم هست كه اگر مشوق ایجاد كنیم و تسهیلات بدهیم بخش خصوصی خدمات لازم را انجام می‌دهد و ما می‌توانیم این موارد را در بودجه امسال در نظر بگیریم.

وی افزود: بانك‌ها باید تشویق و تسهیلاتی را در اختیار ورزش قرار دهند تا پروژه‌های عمرانی ورزشی روی زمین نماند.



**هفته ای یك روز به كوه می روم

لاریجانی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این كه آیا شما اهل ورزش كردن هستید؟ گفت: من هفته‌ای یك روز به كوه می‌روم ولی بیش از این فرصت ندارم و اخبار مربوط به ورزش را هم پیگیری می‌كنم.

سیام ** 9121 ** ل.ا**1572
۰ نفر