۷ دی ۱۳۹۳، ۱۸:۵۱
کد خبر: 81441639
T T
۰ نفر
حضور كي روش، نكونام و قوچان ن‍ژاد در مجتمع خيريه بهشت رضا(ع)

تهران – ايرنا- سرمربي تيم ملي فوتبال به همراه دو بازيكن اين تيم امروز(يكشنبه) در مجتمع خيريه بهشت رضا (ع) حضور يافتند.

به گزارش ايرنا از فدراسيون فوتبال، كارلوس كي‌روش پس از تمرين امروز تيم ملي فوتبال ايران به همراه جواد نكونام و رضا قوچان نژاد با حضور در مجتمع خيريه بهشت رضا (ع) به نمايندگي از اعضاي تيم ايران، با كودكان تحت پوشش اين مجتمع ديدار و گفت وگو كرد.

به گفته مسوول اين مجتمع، كمك‌هاي تيم ملي پيش از آغاز جام جهاني سبب شد كه در كنار ساير كمك‌هاي رسيده، مكاني دائمي براي اين كودكان تهيه شود.

امروز همچنين از سوي كادر فني و بازيكنان تيم ملي مبلغ 12 هزار دلار بابت تجهيز اين مجتمع به كامپيوتر و تجهيزات الكترونيكي اهدا شد.

همچنين البسه و اقلام ورزشي كه سرمربي تيم ملي از باشگاه منچستريونايتد تهيه كرده بود به كودكان اين مجتمع و سه شعبه ديگر اين مجمتع هديه شد.

در اين ديدار صميمانه كي‌روش به همراه نكونام و قوچان نژاد از اين كودكان خواستند براي موفقيت تيم ملي در جام ملت هاي آسيا دعا كنند.

كاپيتان تيم ملي از مسوول اين مجتمع خواست كه روز بازي‌هاي ايران در لابي اين مجتمع كودكان را جمع كند تا آنها به صورت دست جمعي ضمن حمايت از تيم ملي براي موفقيت ايران دعا كنند.

يكي از كودكان هنرمند اين مجتمع كه از دو دست معلول بود با هنر خود و با استفاده از دهان نقاشي زيبايي را تقديم به سرمربي تيم ملي كرد و روي آن نوشت: 'تقديم به كارلوس كي‌روش و با آرزوي سربلندي ايران در جام ملت‌هاي آسيا'

كي‌روش هم پس از دريافت اين هديه زيبا و به يادماندني خطاب به بهرام كه سرمربي تيم ملي او را 'بهرام پيكاسو' لقب داد و گفت: بايد به اين هنري كه خدا به تو داده افتخار كني و من برايت بهترين ها را آرزو دارم.

سرمربي تيم ملي همچنين با اشاره به فرا رسيدن سال نوي ميلادي براي كودكان ايران و جهان آرزوي آرامش و سلامت كرد و خطاب به كودكان اين مجتمع گفت: با همين قدرت به زندگي‌تان ادامه بدهيد و يادتان باشد كه هميشه خوشحال باشيد.

ورزشي(1)**3783**1908
۰ نفر