۸ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۱۴
کد خبر: 81442345
T T
۰ نفر

رييس جمهوري روز سه شنبه به چابهار سفر مي كند

۸ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۱۴
کد خبر: 81442345
رييس جمهوري روز سه شنبه به چابهار سفر مي كند

چابهار - ايرنا- معاون اجرايي رييس جمهوري در سفر به چابهار در گفت و گو با ايرنا از سفر رييس جمهوري در روز سه شنبه به اين شهرستان خبر داد.

'محمد شريعتمداري' روز دوشنبه در گفت وگوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا با اشاره به سفر رييس جمهور و اعضاي هيات دولت در ابتداي سالجاري به چابهار گفت: به طور معمول رييس جمهوري پروژه هاي كلان و راهبردي در استان هاي مختلف را مورد پيگيري و رصد قرار مي دهد و به تناسب اهميت پروژه ها با سفرهاي موردي و شخصا روند پيشرفت برخي از آنها را از نزديك مورد بازديد و بررسي قرار مي دهد.

وي اظهار داشت: با توجه به مصوبات خوب دولت در طرح توسعه چابهار از جمله ساخت فرودگاه و ترمينال اختصاصي فرودگاه كنارك، پروژه راه آهن چابهار - زاهدان - مشهد و طرح توسعه بندر چابهار، افق روشني براي سواحل مكران در راستاي ايفاي نقش در سطح ملي و منطقه اي بويژه در حوزه ترانزيت پيش بيني مي شود.

معاون اجرايي رييس جمهور گفت: در سفر فردا دكتر روحاني بازديد از طرح توسعه بندر چابهار، عقد قرارداد ساخت مخازن پتروشيمي و صنايع در محوطه اسكله شهيد بهشتي، بازديد از طرح توسعه راه آهن، پتروشيمي و چند طرح بزرگ عمراني پيش بيني شده است.

1744/7307 / 653