۸ دی ۱۳۹۳، ۱۶:۰۴
کد خبر: 81442858
T T
۰ نفر
معاون اجرايي رييس جمهور از بندر و منطقه آزاد چابهار بازديد كرد

چابهار – ايرنا - معاون اجرايي رييس جمهور و هيات همراه از بندر شهيد بهشتي و منطقه آزاد تجاري صنعتي چابهار بازديد كرد.

به گزارش ايرنا، 'محمد شريعتمداري' كه روز دوشنبه براي هماهنگي و برنامه ريزي سفر روز سه شنبه رييس جمهوري به چابهار سفر كرده است، در بازديد از برخي فعاليت هاي توسعه اي و زيرساختي اين منطقه از جمله طرح توسعه بندر شهيد بهشتي چابهار، طرح توسعه خط راه آهن چابهار -زاهدان، طرح توسعه پتروشيمي، پالايشگاه و فولاد در منطقه آزاد، چگونگي فعاليت هاي عملياتي و اجرايي اين پروژه ها را مورد ارزيابي قرار داد.

وي در جمع شماري از مديران اين پروژه ها خواسته هاي مديريتي و اجرايي آنان را براي شتاب يافتن اجراي پروژه ها جويا شد كه بيشتر مديران اختصاص بودجه و اعتبار را مهمترين خواسته خود ذكر كردند.

شريعتمداري در اين سفر با اشاره به مصوبات سفر فروردين ماه امسال رياست جمهوري به چابهار اجراي طرحها را خوب ارزيابي كرد و گفت: در صورتيكه فعاليت ها طبق برنامه ريزي ها و اولويت ها انجام شود، افق و چشم انداز بسيار مناسبي در انتظار چابهار و سواحل مكران و بويژه مردمان نجيب و شريف اين ديار پيش رو خواهد بود.

وي، انجام دومين سفر رييس جمهور در سالجاري و در كمتر از هشت ماه از نخستين سفر را نشانه اهميت و اهتمام ويژه ايشان به توسعه و پيشرفت اين منطقه ويژه و راهبردي دانست.

شايان ذكر است، رييس جمهور پيش از اين اعلام كرده بودند شخصا موضوع توسعه و پيشرفت سواحل مكران و چابهار را رصد و پيگيري مي كند كه انجام سفر فردا /سه شنبه/ ايشان به چابهار نشانه پايبندي به اين وعده است.

1744/653