۸ دی ۱۳۹۳، ۲۲:۵۳
کد خبر: 81443314
T T
۰ نفر
انسجام ملی حول ولایت فقیه ضامن امنیت كشور است

یزد - ایرنا - معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: انسجام ملی حول ولایت فقیه، ضامن اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایرنا، سردار 'عیسی گلوردی' دوشبه شب در اولین مجمع پیشكسوتان جهاد و شهادت استان یزد در مجتمع فرهنگی غدیر افزود: همه دلسوزارن و ارادتمندان به انقلاب اسلامی و پیشكسوتان عرصه ایثار و جهاد باید همواره با قدرت در راستای اجرایی شدن اهداف نظام ولایی در عرصه های مختلف حضور داشته باشند.

وی اظهار كرد: تضعیف كنندگان اصل مترقی ولایت فقیه همان پیاده نظام های دشمن هستند كه در راستای خواسته های دنیای استكباری گام بر می دارند.

معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: مهمترین نیاز كشور همچنان انسجام درونی و پرهیز از اختلافات است، بنابراین باید با هوشیاری، دشمن شناسی و وحدت برای تحقق خواسته های رهبری فرزانه اقدام كرد.

گلوردی خاطرنشان كرد: دشمنان در 35 سال گذشته برای ضربه زدن به جمهوی اسلامی و رسیدن به اهداف خود به اتواع توطئه متوسل شده اند كه تمام آنها با درایت هوشیاری نقش بر آب شده است.

وی اضافه كرد: ملت قهرمان ایران فشارهای اقتصادی و تحریم ها با با قدرت پشت سر گذاشته و این خود بخاطر همین روحیه ایثار و جانفشانی و حضور پیشكسوتان عرصه جهاد و شهادت بوده است.

یادگار دفاع مقدس ادامه داد: دشمنان به خوبی به این موضوع واقفند كه هیچگاه توطئه های مختلف آنها و تحریم ها نمی تواند خللی در عزم و اراده ملت مومن و فهیم ایران وارد سازد و لذا از برنامه های آنها تفرقه افكنی است.

گلوردی افزود: میهن اسلامی ما علیرغم توطئه های مختلف در سطح جهان و بخصوص منطقه خاورمیانه با ثبات ترین كشور و این به بركت همین ولایتتمداری و وحدت آحاد ملت است .

وی اضافه كرد: وضعیت خوب كشور ما و اقتدار این نظام به جایی رسیده كه بسیاری از ملت ها و كشورها در مبارزه با دشمنان به این ملت و كشور تاسی می كنند و این مایه افتخار است.

معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: به بركت خون شهیدان كشور ما هم اكنون دارای بهترین ساختار فرهنگی و سیاسی هستیم كه موجب تقویت جبهه اسلامی در برابر دشمنان است.

گلوردی گفت: امروز این انقلاب دینی و ولایی در بین ملت ها و كشور ها صادر شده و از ایران به عالمیان پیام وحدت و همدلی و مقاومت و عزت صادر می شود.

وی افزود: فرهنگ هشت سال دفاع مقدس ما فرهنگ بی بدیل و ناگسستنی است كه موجب اقتدار و عزت و سعادتمندی شده و باید بوسیله پیشكسوتان جهاد و شهادت این فرهنگ روز به روز گسترش یابد.

یادگار دفاع مقدس اظهار كرد: به بركت نظام اسلامی امروز تمام ادیان و قومیت ها چون خود را داخل كشتی انقلاب اسلامی و ولایی می دانند احساس امنیت و آرامش دارند و در كنار سایر ملت در راستای اهداف انقلاب اسلامی فعالیت می كنند.

گلوردی، وجود و فعالیت گرروهك تروریستی داعش را دست پرورده آمریكا و دنیای استكباری با حمایت برخی دولت های منطقه دانست كه جنایات زیادی را انجام داده اند.

وی خاطرنشان كرد: مجمع پیشكسوتان جهاد و شهادت تاكنون در 12 استان كشور فعالیت خود را آغاز كرده و به هیچ حزب و گروهی وابسته نیست و فعالیت سیاسی ندارد.

این مسوول، اضافه كرد: هدف این مجمع در سطح كشور كه متشكل از پیشكسوتان جهاد و شهادت است فقط انسجام درونی یادگاران هشت سال دفاع مقدس و تلاش برای خدمت به نظام و ولایت فقیه است .

یادگار دفاع مقدس ادامه داد: هرچند این مجمع به حزب و گروهی وابسته نسیت و كار سیاسی نمی كند ولی از مسوولان انتظار است تا در تقویت و همراهی آن بكوشند.

وی یادآور شد: از پیشكسوتان جهاد و شهادت انتظار می رود تا خاطراتشان را در دفاع مقدس برای ماندگاری در تاریخ و استفاده دیگران مكتوب و مستند كنند.

مجمع پیشكسوتان جهاد و شهادت استان یزد دوشنبه شب با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، معاون سیاسی امنیتی استاندار، پیشكسوتان و رزمندگان دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی غدیر یزد برگزار شد. ك3

7536/616