۸ دی ۱۳۹۳، ۲۳:۳۳
کد خبر: 81443333
T T
۰ نفر
ضامن امنیت كشور همان انسجام ملی با محوریت ولایت فقیه است

یزد - ایرنا - معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینكه ضامن امنیت كشور همان انسجام ملی حول ولایت فقیه است، گفت: تضعیف كنندگان اصل مترقی ولایت فقیه همان پیاده نظام های دشمن هستند كه در راستای خواسته های دنیای استكباری گام بر می دارند.

به گزارش ایرنا، 'عیسی گلوردی' دوشنبه شب در اولین مجمع پیشكسوتان جهاد و شهادت استان یزد در مجتمع فرهنگی غدیر افزود: همه دلسوزارن و ارادتمندان به انقلاب اسلامی و پیشكسوتان عرصه ایثار و جهاد باید همواره با قدرت در راستای اجرایی شدن اهداف نظام ولایی در عرصه های مختلف حضور داشته باشند.

معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی اظهار كرد: مهمترین نیاز كشور همچنان انسجام درونی و پرهیز از اختلافات است، بنابراین باید با هوشیاری، دشمن شناسی و وحدت برای تحقق خواسته های رهبری فرزانه اقدام كرد.

گلوردی خاطرنشان كرد: دشمنان در 35 سال گذشته برای ضربه زدن به جمهوی اسلامی و رسیدن به اهداف خود به انواع توطئه متوسل شده اند كه تمام آنها با درایت هوشیاری نقش بر آب شده است.

وی اضافه كرد: ملت قهرمان ایران فشارهای اقتصادی و تحریم ها با با قدرت پشت سر گذاشته و این بخاطر همین روحیه ایثار و جانفشانی و حضور پیشكسوتان عرصه جهاد و شهادت بوده است.

گلوردی افزود: میهن اسلامی ما علیرغم توطئه های مختلف در سطح جهان و بخصوص منطقه خاورمیانه با ثبات ترین كشور است و این به بركت همین ولایتمداری و وحدت آحاد ملت می باشد.

وی اضافه كرد: وضعیت خوب كشور ما و اقتدار این نظام به جایی رسیده كه بسیاری از ملت ها و كشورها در مبارزه با دشمنان به این ملت و كشور تاسی می كنند و این مایه افتخار است.

گلوردی گفت: امروز این انقلاب دینی و ولایی در بین ملت ها و كشور ها صادر شده و از ایران به جهانیان پیام وحدت و همدلی و مقاومت و عزت صادر می شود.

وی افزود: فرهنگ هشت سال دفاع مقدس ما فرهنگ بی بدیل و ناگسستنی است كه موجب اقتدار و عزت و سعادتمندی شده و باید بوسیله پیشكسوتان جهاد و شهادت این فرهنگ روز به روز گسترش یابد.

یادگار دفاع مقدس اظهار كرد: به بركت نظام اسلامی امروز تمام ادیان و قومیت ها چون خود را داخل كشتی انقلاب اسلامی و ولایی می دانند احساس امنیت و آرامش دارند و در كنار سایر ملت در راستای اهداف انقلاب اسلامی فعالیت می كنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، خاطرنشان كرد: مجمع پیشكسوتان جهاد و شهادت تاكنون در 12 استان كشور فعالیت خود را آغاز كرده و به هیچ حزب و گروهی وابسته نیست و فعالیت سیاسی ندارد.

این مسوول، اضافه كرد: هدف این مجمع در سطح كشور كه متشكل از پیشكسوتان جهاد و شهادت است فقط انسجام درونی یادگاران هشت سال دفاع مقدس و تلاش برای خدمت به نظام و ولایت فقیه است .

وی یادآور شد: از پیشكسوتان جهاد و شهادت انتظار می رود تا خاطراتشان را در دفاع مقدس برای ماندگاری در تاریخ و استفاده دیگران مكتوب و مستند كنند.

مجمع پیشكسوتان جهاد و شهادت استان یزد دوشنبه شب با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، معاون سیاسی امنیتی استاندار، پیشكسوتان و رزمندگان دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی غدیر یزد برگزار شد. ك3

7536/616/ 3404
۰ نفر