۱۳ دی ۱۳۹۳، ۷:۱۷
کد خبر: 81448302
T T
۰ نفر

تیم ملی امید مالزی میزبان ذوب آهن اصفهان

۱۳ دی ۱۳۹۳، ۷:۱۷
کد خبر: 81448302
تیم ملی امید مالزی میزبان ذوب آهن اصفهان

كوالالامپور – ایرنا – تیم باشگاه ذوب آهن اصفهان كه برای برگزاری اردوی 10 روزه به مالزی سفر كرده است روزهای سه شنبه و جمعه هفته جاری در دو بازی دوستانه به مصاف تیم پلیس و تیم ملی امید مالزی (زیر 23 سال) می رود.

به گزارش ایرنا، تیم ذوب آهن اصفهان روز پنجشنبه وارد فرودگاه كوالالامپور پایتخت اقتصادی مالزی شد و هم اكنون در هتل 'هالیدی' در حومه شهر كوالالامپور مستقر است.

شاگردان 'یحیی گل محمدی' طی دو روز اقامت خود در مالزی سه جلسه تمرینی برگزار كردند. برخی از این جلسات تمرینی در زیر باران شدید برگزار شد. هشت ایالت مالزی در دو هفته گذشته شاهد باران های شدید و جاری شدن سیل بود كه 21 كشته و 10 ناپدید برجای گذاشت.

سه بازیكن خارجی تیم فوتبال ذوب آهن نیز امروز (شنبه) به اردوی این تیم برای رسیدن به آمادگی به منظور شركت در نیم فصل دوم باشگاه های ایران در مالزی اضافه می شوند و خود را به بازی های دوستانه با تیم های مالزی می رسانند.

همچنین روز گذشته از پیراهن جدید باشگاه ذوب آهن با حضور مقامات شركت 'ایكس بالر' به عنوان میزبان این باشگاه ایرانی رونمایی شد.

باشگاه ذوب اعلام كرده بود سه بازی تداركاتی در مالزی انجام می دهد و خبرگزاری رسمی مالزی روز شنبه از بازی تیم ذوب آهن با تیم ملی امید و پلیس این كشور خبر داد.

تیم ملی زیر 23 سال مالزی در اردوی آمادگی برای رقابت های مقدماتی آسیا است كه از ماه مارس سال جاری میلادی (فروردین 94) آغاز می شود.

'رازیپ اسماعیل' مربی تیم ملی فوتبال زیر 23 سال مالزی اظهار امیدواری كرد كه این تیم پیش از آغاز رقابت های آسیایی بتواند بازی های دوستانه بیشتری با تیم های آسیایی انجام دهد.

بازی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با تیم ملی امید مالزی روز جمعه این هفته در شهر 'شاه عالم' مركز ایالت سلانگور برگزار می شود. این تیم اصفهانی نخستین بازی دوستانه خود را مقابل تیم پلیس مالزی انجام می دهد.

خبرگزاری رسمی مالزی (برناما) روز شنبه گزارش داد، تیم ملی زیر 23 سال این كشور برای سنجش رقبای خود و همچنین كسب آمادگی بیشتر برای شركت در رقابت های آسیایی نیازمند ماهانه سه تا چهار بازی دوستانه است.

تیم ملی فوتبال زیر 23 سال مالزی با تیم های ژاپن، ویتنام و ماكائو همگروه است و قرار است دور مقدماتی بازی ها آسیایی از 27 تا 31 مارس (هفتم تا 11 فروردین 94) به میزبانی مالزی برگزار شود.

تیم ها برتر هر گروه به دور رده بندی و نیمه نهایی این دوره از رقابت ها كه در سال 2016 در قطر برگزار می شود راه می یابند.

در دور مقدماتی رقابت های آسیایی فوتبال زیر 23 سال 40 تیم آسیایی در 10 گروه چهار تیمی به رقابت می پردازند.

تیم ایران نیز با تیم های عربستان سعودی، نپال، فلسطین و افغانستان همگروه است. رقابت های این گروه به میزبانی ایران برگزار می شود.

تیم های برتر این دوره مجوز حضور در المپیك تابستانی 2016 را كسب می كنند.

آساق**241**1611