۱۴ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۰۱
کد خبر: 81449926
T T
۰ نفر
برنامه ریزی لازم برای میزبانی جام تختی در كرمانشاه در حال انجام است

كرمانشاه - ایرنا - مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان استان كرمانشاه گفت: با حمایت استاندار و معاونین وی برنامه ریزی لازم برای میزبانی جام جهان پهلوان تختی در كرمانشاه در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، بهمن اختیاری روز یكشنبه با تقدیر از تلاش های استاندار كرمانشاه و معاونین وی در امر میزبانی رقابت های كشتی جام جهان پهلوان تختی در كرمانشاه اظهار كرد: میزبانی این رقابت ها به طور قطع یكی از مهمترین رویدادهای بین المللی استان كرمانشاه در سال 93 است.

وی با اشاره به تلاش های چند ماه اخیر مدیركل ورزش و جوانان كرمانشاه و هیات كشتی استان در زمینه پذیرش میزبانی رقابت های كشتی جام جهان پهلوان تختی در كرمانشاه، تاكید كرد: در نشست اخیر معاون برنامه ریزی استانداری و مدیركل ورزش و جوانان استان با رییس فدراسیون كشتی، موضوع میزبانی كرمانشاه بار دیگر مورد تاكید قرار گرفت و مقرر شد با مساعدت های استانی این رقابت ها با كیفیت بالاتر و با حضور تعداد تیم های بیشتری در كرمانشاه برگزار شود.

وی با اشاره به حضور علی اصغر میرزایی معاون برنامه ریزی استانداری كرمانشاه در فدراسیون كشتی در راستای حمایت از ورزش، آن را بی سابقه توصیف كرد و اظهار كرد: بدون شك نگاه امروز مسوولین ارشد استان به ورزش بسیار متفاوت تر از هر دوره دیگری است و نشان می دهد ورزش قهرمانی و همگانی در برنامه های كلان استان جایگاه ویژه ای دارد.

سخنگوی اداره كل ورزش و جوانان استان كرمانشاه، از حمایت رسانه های استانی در خصوص موضوع میزبانی كرمانشاه در رقابت های جام جهان پهلوان تختی تقدیر كرد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی فدراسیون كشتی گفت: سی و پنجمین دوره رقابتهای كشتی آزاد و فرنگی جام جهان پهلوان تختی قرار است طی روزهای 23 و 24 بهمن ماه برگزار شود.

اختیاری تاكید كرد، با مشخص شدن جزییات بیشتری در خصوص این رقابت ها، مراتب طی نشستی رسانه ای از سوی مدیر كل ورزش و جوانان استان كرمانشاه اطلاع رسانی خواهد شد.

567