۱۵ دی ۱۳۹۳، ۱:۴۱
کد خبر: 81451187
T T
۰ نفر

مسي قدم مي زد، بارسلونا تحقير شد

۱۵ دی ۱۳۹۳، ۱:۴۱
کد خبر: 81451187
مسي قدم مي زد، بارسلونا تحقير شد

تهران - ايرنا- تيم فوتبال بارسلونا با نمايشي پرانتقاد مقابل رئال سوسيداد با نتيجه يك بر صفر شكست خورد تا فرصت صدرنشيني در لاليگاي اسپانيا را از دست بدهد.

به گزارش ايرنا، تيم فوتبال بارسلونا از هفته هفدهم ليگ باشگاه هاي اسپانيا ميهمان رئال سوسيداد بود و با نتيجه يك بر صفر شكست خورد تا با 38 امتياز در رتبه دوم باقي بماند.

هم اكنون رئال مادريد با 39 امتياز و يك بازي كمتر نسبت به ديگر تيم ها صدرنشين است.

درحاليكه رئال مادريد عصر يكشنبه 2 بر يك مغلوب والنسيا شده بود، بارسلونا فرصت خوبي براي رسيدن به صدر جدول داشت اما در عين ناباوري ليونل مسي، نيمار، راكيتيچ و دني آلوس روي نيمكت نشسته بودند تا بارسلونا نيمه نخست ديدار با سوسيداد را با گل به خودي دقيقه دوم يوردي آلبا بازنده شود.

در آغاز نيمه دوم، مسي وارد ميدان شد و دقايقي پس از آن نيمار به بازي آمد اما اين تغييرات نيز براي رهايي از شكست سودي نداشت.

بارسلونا در ديداري كه برنامه اي براي رسيدن به دروازه حريف نداشت و حتي يك فرصت گلزني نيز به دست نياورد 3 امتياز را از دست داد تا همچنان ناكامي هاي اين تيم در 3 سال اخير و پس از جدايي پپ گوارديولا ادامه داشته باشد.

ليونل مسي دارنده چهار عنوان بهترين بازيكن جهان در 45 دقيقه حضورش در ميدان تنها در زمين قدم مي زد و تلاشي از خود نشان نداد تا شايع جدايي اش در پايان فصل از جمع كاتالان ها قوت بيشتري بگيرد.

ورزشي(2)**3783** 3404