۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۱۳
کد خبر: 81464046
T T
۰ نفر
فرماندار: ساماندهي بازار هفتگي هشترود ضروري است

مراغه - ايرنا - فرماندار هشترود گفت: ساماندهي بازار هفتگي اين شهر ضروري بوده و بايد به خارج از شهر منتقل شود.

به گزارش ايرنا، حسن مستفيد روز چهارشنبه در جلسه شوراي ترافيك اين شهرستان افزود: قرار گرفتن اين بازار در كنار جاده هشترود - مراغه موجب بروز ترافيك سنگين در اين منطقه در روزهاي چهارشنبه مي شود.

وي اظهاركرد: اداره صنعت، معدن و تجارت و شهرداري بايد هرچه زودتر اين بازار را به مكان ديگري انتقال دهند.

فرماندار هشترود از ايجاد شهرك صنفي و صنعتي در اين شهرستان خبر داد و گفت: برخي شغل هاي مزاحم و آلاينده از جمله آهنگري، جوشكاري و مكانيكي در داخل شهر براي مردم مشكلات متعددي بوجود آورده كه انتقال آن ها به خارج از شهر ضروري است.

مستفيد خواستار ايجاد پل عابر گذر در شهر نظركهريزي شد و ادامه داد: قرار گرفتن اين شهر در كنار جاده هشترود - مراغه باعث شده مردم و دانش آموزان عبوري از عرض اين جاده با خطرات جاني مواجه شوند.

سرهنگ هاشم شعفي فرمانده انتظامي هشترود نيز در اين جلسه خواستار ايجاد گاردريل در محور هشترود - ميانه - نظركهريزي شد و گفت: اين اقدام باعث كاهش تصادفات جاده اي در اين محور مي شود.

رييس اداره راه و شهرسازي هشترود نيز در اين جلسه از وجود چاله هاي متعدد در جاده هشترود - مراغه انتقاد كرد و گفت: اين جاده 30 سال پيش آسفالت و 10 سال پيش هم روكش شده و اكنون نياز به تعمير اساسي و آسفالت دارد.

عليرضا اوشال از اختصاص 40 ميليارد ريال براي لكه گيري و روكش آسفالت گرم جاده مراغه - هشترود خبر داد و افزود: پيمانكار اين طرح مشخص شده و قرارداد عقد شده و در فصل كاري سال آينده اين كار عملياتي مي شود.

شهرستان هشترود با 70 هزار نفر جمعيت در 120 كيلومتري جنوب شرقي تبريز مركز آذربايجان شرقي واقع است.

7486/590/587