۲۵ دی ۱۳۹۳، ۱۴:۰۴
کد خبر: 81465874
T T
۰ نفر

سرمايه هاي درون آموزش و پرورش بايد احصا شود

۲۵ دی ۱۳۹۳، ۱۴:۰۴
کد خبر: 81465874
سرمايه هاي درون آموزش و پرورش بايد احصا شود

زنجان - ايرنا - رييس مركز سنجش وزارت آموزش و پرورش كشور گفت: سرمايه هاي بزرگ درون اين وزارت بايد احصا شود و بهره مندي از اين سرمايه ها و توانمندي هاي عظيم مورد بررسي قرار گيرد.

عبدالرسول عمادي روز پنجشنبه در مراسم گراميداشت هفته شوراي آموزش و پرورش در زنجان افزود: فرصت هايي خارج از دستگاه تعليم و تربيت و در درون آن نهفته است كه نبايد اين فرصت ها غفلت كرد.

وي با بيان اينكه دو رويكرد براي تحقق مصوبات شواري آموزش و پرورش وجود دارد، گفت: يكي از اين رويكردها بهره برداري و استفاده از ظرفيت ها و پتانسيل هاي خارج از آموزش و پرورش است.

عمادي اظهاركرد: در اين رويكرد مشاركت مردم بيشتر شده و زمينه تعامل و همكاري با دستگاه هاي اجرايي و تبادل تفاهم نامه ها نيز بيش از گذشته فراهم مي شود.

وي با تاكيد بر اينكه آموزش و پرورش فرزندان اين آب و خاك را تبديل به نيروهاي عظيم سرمايه هاي انساني مي كند، خاطرنشان كرد: معلمان در اجتماع به رسميت شناخته مي شوند و به رغم اين مهم هنوز جايگاه اين نيروهاي خستگي ناپذير به خوبي در جامعه حفظ نشده است.

رييس مركز سنجش وزارت آموزش و پرورش كشور گفت: شوراي آموزش و پرورش استان، عالي ترين شوراي استاني است كه بايد با تشكيل شوراهاي معلمان، گروههاي آموزشي و دانش آموزي در سطح مدارس، فعاليت دانش آموزان نيز تقويت شود.

عمادي با اشاره به اينكه به امر شورا در قرآن و اسلام بسيار تاكيد شده است، ادامه داد: اين مهم موجب سركوبي و شكست دشمن مي شود چرا كه با امر شورا، انقلاب اسلامي ايران به پيروزي رسيد و به همراه اين پيروزي حماسه هاي بزرگي خلق شد.

7325/596/530
۰ نفر