۲۶ دی ۱۳۹۳، ۱۶:۳۰
کد خبر: 81466835
T T
۰ نفر
امام جمعه موقت اصفهان توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام را محكوم كرد

اصفهان- ایرنا- امام جمعه موقت اصفهان توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) با چاپ كاریكاتور در مجله فكاهی شارلی ابدو فرانسه را محكوم كرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی رهبر در خطبه های این هفته نماز جمعه اصفهان در میدان امام (ره) این شهر افزود: آمریكا، صهیونیست ها و دشمنان اسلام در رویدادها و اتفاقات فرانسه با انتشار كاریكاتور و ترورهایی كه انجام شد اسلام ستیزی را نشان دادند.

وی با اشاره به این كه این اتفاقات مانند حملات یازده سپتامبر و برج های دو قلو ساخته و پرداخته دست خودشان است، اظهار كرد: همان طور كه در آن حملات صهیونیست ها و آمریكا خودشان این كار را كردند كه جنگ صلیبی راه بیندازند، مسئله ترورها و داعش و این اتقاقات نیز كار خود آنها است.

وی با بیان اینكه مسلمانان از همه سالم تر زندگی می كنند تصریح كرد: آنها این ترورها و اقدامات داعش را به حساب اسلام می گذارند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینكه همه این توطئه ها برای لكه دار كردن چهره اسلام است، افزود: با محكوم كردن این جنایات می گوییم شما كه از حقوق بشر دم می زنید آیا توهین به پیامبر اسلام (ص) برای شما آبرو می گذارد.

وی اظهار كرد: در این شرایط همه، مسئولان و جریانات سیاسی باید حواسمان جمع باشد كه آب در آسیاب دشمن نریزیم.

امام جمعه موقت اصفهان در ادامه با اشاره به اینكه باید به مشكلات معیشیتی مردم در بخش های مختلف و آب و كشاورزی توجه شود، گفت: كشور ما از ظرفیت كشاورزی بالایی برخوردار است اما مدیریت ضعیف است.

وی با اشاره به شهر اصفهان گفت: اصفهان شهری صنعتی است كه بیش از دویست تا سیصد رشته صنعتی دارد.

وی افزود: در این زمینه باید از رشته های مختلف صنعتی و صنایع دستی در این شهر حمایت كرد و اجازه نداد صنایع بیگانگان وارد شهر شود.

وی با اشاره به مساله آب در اصفهان و باتلاق گاوخونی گفت: در این زمینه باید خودمان مدیریت و برنامه ریزی كنیم.

وی افزود: شنیدم برای حل مساله آب اصفهان و باتلاق گاوخونی چند تا خارجی را دعوت كردند تا مسئله گاوخونی را حل كنند كه خنده دار است.

وی گفت: وقتی ما پهپاد آمریكایی را از آسمان به زمین می آوریم، نمی توانیم مساله آب را خودمان حل كنیم.

پ/8114/ 546/686
۰ نفر