۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۲۰
کد خبر: 81473389
T T
۰ نفر
خاكپور: سردارآزمون و جهانبخش اميدهاي فوتبال ايران هستند

تهران-ايرنا-سرمربي تيم فوتبال اميد گفت كه سردارآزمون و عليرضاجهانبخش اميدهاي فوتبال ايران هستند و حضور اين دو بازيكن در تيم ملي انگيزه خوبي براي بقيه نفرات تيم اميد ايجاد كرده است .

به گزارش ايرنا از فدراسيون فوتبال ، محمد خاكپور در مورد ديدار تداركاتي تيم اميد دربرابر تيم اميد آلباني و كسب پيروزي در اين ديدار افزود: سطح بازي خوب بود و بازيكنان ما نير در اين ديدار مورد ارزيابي قرار گرفتند.

خاكپور هدف از برگزاري ديدارهاي تداركاتي را شناخت بيشتر نقاط ضعف تيم و هماهنگي بازيكنان در درون زمين دانست و گفت كه خوشبختانه اين اتفاق افتاد و نقاط ضعف تيم براي كادر فني مشخص شد .

وي ادامه داد: در ديدارهاي تداركاتي به دنبال اين نيز هستيم كه بازيكنان و تيم تحت فشار مسابقه قرار بگيرند.

سرمربي تيم اميد در مورد شرايط اردوي تركيه گفت: خوشبختانه با تلاش هاي فدراسيون فوتبال و مديريت تيم اميد، اردوي خوبي در تركيه برپا شده و امكانات خوب و حرفه اي از لحاظ زمين تمرين، سالن بدنسازي و تغذيه در اختيار تيم قرار گرفته است.

خاكپور گفت: هدف اصلي برگزاري اين اردو شناخت بيشتر كادرفني از بازيكنان و هماهنگي و نزديكتر شدن بازيكنان بوده است و اميدوارم كه در روزهاي باقي مانده بيشتر و بهتر به تحقق اين هدف نزديك شويم.

وي در مورد وضعيت بدني بازيكنان و تمريناتي كه در نظر گرفته شده است ، گفت: در حال حاضر با آمادگي مطلوب و مورد نظر كادر فني ، فاصله زيادي داريم و با توجه به فرصت اندك نمي توانيم برنامه بدنسازي داشته باشيم.

سرمربي تيم اميد در عين حال گفت: برخي از بازيكنان ما در تعطيلات نيم فصل كار بدنسازي را در تيم هاي باشگاهي خودشان انجام داده اند و نمي توان مجددا برنامه بدنسازي براي آن ها در نظر گرفت.

خاكپور به زمان اعلام فهرست نهايي تيم اميد اشاره كرد و گفت: تقريبا بعد از اردوي تركيه نفرات نهايي تيم مشخص مي شوند اما همچنان درهاي تيم اميد باز خواهد بود و اگر بازيكن جديدي با درخشش خود نظر كادرفني را جلب كند به جمع نفرات اضافه مي شود.

وي گفت : نفرات منتخب هم در صورت عملكرد ضعيف در مسابقات ليگ در خطر حذف از تيم قرار خواهند گرفت. بنابراين معيار كادرفني آمادگي بازيكنان در مقاطع زماني مختلف خواهد بود.

سرمربي تيم اميد با اشاره به فرصت اندك براي آماده سازي تيم اميد در مسابقات انتخابي فروردين ماه افزود:با توجه به سطح ليگ ايران بازيكنان جواني كه در تيم اميد عضويت دارند كمتر به بازي گرفته مي شوند و به همين دليل حداقل يك ماه زمان نياز داريم تا اين بازيكنان را به شرايط مطلوب و ايده آل برسانيم.

خاكپور ادامه داد: با توجه به فشردگي مسابقات انتخابي كه در 10 روز برگزار خواهد شد، اگر از آمادگي لازم برخوردار نباشيم دچار مشكل مي شويم.

سرمربي تيم اميد درمورد حضور عليرضا جهانبخش و سردار آزمون در تيم اميد گفت: آزمون و جهانبخش جزو اميدهاي فوتبال ايران هستند و افتخار مي كنيم به نمايندگي از تيم اميد در تيم ملي بزرگسالان حضور دارند و در جام ملت هاي آسيا عملكرد خوبي به نمايش گذاشته اند.

خاكپور گفت: حضور اين دو بازيكن به لحاظ فني و رواني كمك زيادي به تيم ما خواهد كرد و اميدوارم كه حضور اين دو بازيكن در تيم ملي بزرگسالان انگيزه خوبي براي بقيه نفرات تيم اميد باشد.

وي ادامه داد: اين پيشنهاد را به فدراسيون فوتبال داده ام كه تيم اميد بايد گذرگاه تيم ملي بزرگسالان باشد و بازيكنان جوان و آتيه دار با ارايه داشته هاي فني خودشان در تيم اميد و كسب تجربه در اين تيم، به تيم ملي بزرگسالان راه يابند.

سرمربي تيم ملي اميد عملكرد تيم ملي ايران در مرحله گروهي جام ملت هاي آسيا و صعود به مرحله حذفي را مثبت ارزيابي كرد.

ورزشي**9250**1581
۰ نفر