۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۲۵
کد خبر: 81473659
T T
۰ نفر
گردهمايي صنعتگران در و پنجره در نمايشگاه بين المللي تهران

تهران - ايرنا - صنعتگران در و پنجره ايران و 8 كشور جهان در ششمين نمايشگاه بين المللي در و پنجره و صنايع وابسته كه از سوم تا ششم بهمن ماه سالجاري در نمايشگاه بين المللي تهران برگزار مي شود، گردهم مي آيند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي ايرنا، اين نمايشگاه در نوع خود بزرگترين نمايشگاه بين المللي در و پنجره منطقه خاورميانه محسوب مي شود.

معرفي ظرفيتهاي بالقوه و بالفعل صنايع وخدمات مربوط به در و پنجره، شناسايي و معرفي مشكلات، موانع و نقاط ضعف موجود، ايجاد زمينه هاي سرمايه گذاري، آشنايي با نوآوري ها و پيشرفت هاي صنعت در و پنجره، ايجاد فضاي رقابتي، ايجاد ارتباط مستقيم ميان توليدكنندگان و مصرف كنندگان، اشتغالزايي، يافتن بازار هاي صادراتي و افزايش صادرات از مهمترين اهداف برگزاري ششمين نمايشگاه بين المللي در و پنجره و صنايع وابسته است.

در اين نمايشگاه، آخرين پيشرفت هاي اين صنعت به نمايش گذاشته مي شود و صنعتگران اين حوزه نيز ضمن تبادل اطلاعات درخصوص صنعت در و پنجره با جديد ترين تكنولوژي ها و توليدات اين حوزه آشنا خواهند شد.

در ششمين نمايشگاه بين المللي در و پنجره و صنايع وابسته، 470 شركت ايراني و هشت كشور جهان از جمله تركيه، چين، اسپانيا، هنگ كنگ،ايتاليا، امارات ، آلمان و تايوان حضور خواهند داشت.

سال گذشته 47 شركت خارجي در اين نمايشگاه حضور داشتند كه امسال با حدود 30 درصد افزايش به 70 شركت رسيده است و از لحاظ متراژ نيز بخش خارجي اين نمايشگاه 150 درصد رشد را نشان مي دهد.

امسال استقبال از ششمين نمايشگاه بين المللي در و پنجره و صنايع وابسته به حدي بوده كه از حدود يك ماه قبل، فضاي اختصاص داده شده به نمايشگاه تكميل شد و بيش از 80 شركت نيز در نوبت جايگزيني احتمالي قرار گرفته اند.

نمايشگاه بين المللي در و پنجره ايران به علت روند چشمگير روبه رشد و توسعه كيفي مطلوب، امسال به عضويت اتحاديه جهاني نمايشگاههاي جهاني(UFI) درآمد كه اين موضوع افتخاري براي جمهوري اسلامي ايران در حوزه نمايشگاهي محسوب مي شود.

همچنين امسال اين نمايشگاه در گريد A كه بالاترين گريد نمايشگاهي است، قرار گرفته است.

در اين نمايشگاه انواع در و پنجره هاي ساختماني، اداري، صنعتي، بيمارستاني، ماشين آلات و ابزار توليد، مونتاژ و خط توليد در و پنجره، سيستم هاي توليد رباتيك، سيستم هاي اتوماسيون صنعتي، درهاي گردان، درهاي اتوماتيك، انواع تجهيزات و سيستم هاي دربازكن اتوماتيك، كنترل از راه دور، هوشمند ورود و خروج، سيستم هاي كنترل ورود و خروج، انواع دربازكن هاي ساده و تصويري، كركره هاي فروشگاهي و صنعتي، دستي و اتوماتيك، انواع يراق آلات و دستگيره در و پنجره، قفل هاي الكتريكي و ساده، انواع شيشه هاي مخصوص در و پنجره، سيستم هاي آب بندي و گيرنده آلودگي هاي صوتي و ديگر صنايع وابسته به نمايش گذاشته مي شود.

همچنين در اين نمايشگاه جديدترين توليدات، تجهيزات و خدمات مربوط به صنعت در و پنجره، سيستم هاي كنترل ترددي و ديگر صنايع وابسته را عرضه و در معرض ديد علاقمندان قرار خواهند داد.

ششمين نمايشگاه بين المللي در و پنجره و صنايع وابسته در فضائي بالغ بر 47 هزارمترمربع، در 13 سالن نمايشگاهي و در پنج گروه اصلي؛ گروه پروفيل يو پي وي سي، گروه در و پنجره يو پي وي سي، گروه ماشين آلات و تجهيزات، گروه در و پنجره آلومينيومي و گروه يراق آلات، شيشه پنجره و نشريات تخصصي و بصورت تفكيكي برگزار مي شود.

برگزاري همايش و هشت كارگاه تخصصي در زمينه هاي مختلف مربوط به صنعت توليد در و پنجره از برنامه هاي جانبي اين نمايشگاه است.

همچنين قرار است؛ چهار هيات تجاري و بازرگاني از كشورهاي منطقه با حضور در اين نمايشگاه، ضمن بازديد از غرفه و سالن هاي نمايشگاهي، براي عقد قرارداد با بنگاهاي اقتصادي، توليد كنندگان و صاحبان صنايع در و پنجره ايراني، وارد مذاكره شوند.

ششمين نمايشگاه بين المللي در و پنجره و صنايع وابسته از سوم تا ششم بهمن ماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران آماده بازديد علاقمندان خواهد بود.

اقتصام(2)9186**1558