۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۵۲
کد خبر: 81477330
T T
۰ نفر
بنجامین ویلیامز استرالیایی داور دیدار فولاد خوزستان و الهلال عربستان شد

اهواز- ایرنا - كنفدراسیون فوتبال آسیا بنجامین ویلیامز استرالیایی را برای قضاوت دیدار دو تیم فوتبال فولاد خوزستان و الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا 2015 انتخاب كرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان روز شنبه به ایرنا، گفت: ویلیامز به همراه دو هموطن خود میتیو جان و پائول آدام مسابقه تیم فوتبال فولاد خوزستان برابر الهلال عربستان را كه در تاریخ 26 اسفندماه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود، قضاوت خواهد كرد.

بنجامین ویلیامز استرالیا دیدار روز گذشته تیم ملی فوتبال ایران برابر عراق در جام ملت های آسیا 2015 را نیز قضاوت كرد كه اخراج مهرداد پولادی در نیمه دوم این مسابقه با انتقاد زیاد كارشناسان داوری مواجه شد و هنوز واكنش های تندی را در بین هواداران ایرانی به دنبال داشت.

محمد احرام باف اضافه كرد: ادهم محمد مخادمه از كشور اردن نیز به عنوان داور چهارم این دیدار معرفی شده است.

وی گفت: بر اساس اعلام AFC ناظر این دیدار از كشور چین تایپه به نام چانك چن پو بوده و خالد جاسم الدوخی از امارات نیز به عنوان ناظر داوری این دیدار انجام وظیفه خواهد كرد.

لیگ قهرمانان در حالی از روز چهارشنبه ششم اسفند برای تیم فولاد خوزستان آغاز می شود كه نخستین حریف آنها در اواخر بهمن ماه از میان سه حریف مرحله حذفی مشخص می گردد.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی كنفدراسیون فوتبال آسیا، یكی از سه تیم الرفاع بحرین، الوحده امارات و السد قطر، نخستین حریف فولاد در لیگ قهرمانان خواهد بود.

بازیكنان تیم فولاد خوزستان درحال حاضر در اردوی تداركاتی در دبی بسرمی برد.

639/551
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش