۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۶:۲۴
کد خبر: 81498553
T T
۰ نفر
فرماندار اهواز: تیم های امدادرسانی درمیادین پرتردد  مستقر شدند

اهواز-ایرنا- فرماندار اهواز گفت: به دلیل بروز پدیده گرد و خاك شدید از پیش از ظهر امروز (یكشنبه) در اهواز ،تیم های امدادرسانی برای كمك به افراد در میادین پرتردد شهر اهواز مستقر شدند.

'اسماعیل ارزانی بیرگانی 'یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سه دستگاه آمبولانس هلال احمر برای امداد رسانی به بیماران احتمالی تنفسی در میادین شهر اهواز مستقر شده اند.

وی افزود: به غیر از پایگاه های امداد در این شهر كه برای كمك به بیماران در حال آماده باشد هستند، چهار دستگاه آمبولانس اورژانس با تمامی امكانات در میادین شهید بندر (چهارشیر)، ساعت، شهدا و كیانپارس مستقرشدند.

فرماندار اهواز افزود: همچنین دو دستگاه اتوبوس فوریت های پزشكی با داشتن 12 تخت در فلكه ساعت اهواز و خیابان سلمان فارسی مستقر شده اند.

ارزانی بیان كرد: توزیع بیش از 200هزار ماسك نیز در تمامی مناطق شهر اهواز آغاز شده و تاكنون بیش از 20 هزار ماسك بین مردم توزیع شده است.

وی ادامه داد: برای كاهش اثر ریزگردها در سلامت مردم 100هزار پاكت شیر نیز آماده شده كه توزیع آن در مناطقه مختلف شهر اهواز آغاز شده است.

فرماندار اهواز گفت: خوشبختانه تاكنون گزارشی مبنی بر بستری شدن بیماران تنفسی بر اثر ریزگردها داده نشده است.

بروز پدیده گردو غبار در استان خوزستان ،پیش از ظهر امروز(یكشنبه)موجب تعطیلی مدارس و ادارت شهرستان های آبادان،اهواز،ماهشهر ،هندیجان،دشت آزادگان،امیدیه ،كارون،باوی ،خرمشهر ،رامشیر و حمیدیه شده است .

تا ساعت 13 امروز میزان غلظت گرد و غبار در ماهشهر به بیش از 10 هزار و در اهواز به هشت هزار و 110 میكروگرم در متر مكعب رسید.

/7161/6064