۲۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۲۵
کد خبر: 81499386
T T
۰ نفر
استقرار شبكه هاي راديويي در مسير راهپيمايي 22 بهمن

تهران-ايرنا-شبكه‌هاي راديويي ايران، جوان، تهران، قرآن و سلامت با حضور در مسيرهاي راهپيمايي 22 بهمن، حضور مردم در اين راهپيمايي را پوشش مي‌دهند.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا، همزمان با سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران، شبكه هاي راديويي ايران، جوان، تهران، قرآن و سلامت همگام با ملت ايران درجشن با شكوه مردم ايران در يوم الله 22 بهمن، سهيم شده و اقدام به برپايي استوديو پخش برنامه زنده درمسير راهپيمايي خواهند كرد.



**راديو ايران:

راديو ايران با برپايي غرفه در ضلع غربي دانشگاه صنعتي شريف واقع در خيابان آزادي و با تدارك دو ويژه برنامه 'سلام كوچولو' و 'كوي نشاط' از ساعت 9 صبح تا 12 به استقبال يوم الله 22 بهمن مي رود.

سلام كوچولو كاري از گروه ايران و خانواده راديو ايران است كه از ساعت 9 تا 10.30 در غرفه راديو ايران در مسير راهپيمايي 22 بهمن ماه به اجراي برنامه هاي زنده و شاد براي كودكان مي پردازد.

همچنين در اين برنامه به صورت زنده آهنگ هاي شاد همراه با موسيقي زنده پخش خواهد شد، عذري وكيلي تهيه كننده و گوينده و رامين جوادپور گوينده عوامل برنامه سلام كوچولو هستند.

كوي نشاط نيز عنوان برنامه اي ديگر است كه به تهيه كنندگي امير عباس اشرف و با حضور جمعي از هنرمندان راديو ايران به صورت زنده و مستقيم از ساعت 10:30 تا 12 به اجراي برنامه شاد و مفرح براي مخاطبان از غرفه راديو ايران واقع در مسير راهپيمايي مي پردازد.

راديو جوان:

ويژه برنامه راديو جوان با عنوان 'درست مثل بهار' نيز در يوم الله 22 بهمن در دو بخش محيطي و استوديويي پخش مي شود.

بخش محيطي درست مثل بهار كه با تلاش گروه فرهنگ و انديشه اين شبكه تهيه مي شود، شامل برپايي غرفه در خيابان آزادي، تقاطع خيابان بهبودي است كه با اجراي موسيقي هاي انقلاب و شاد توسط خوانندگان، اجراي پرده خواني وقايع انقلاب، برگزاري مسابقه، روايت اتفاقات راهپيمايي، جشن مردم و ارتباط بي واسطه با مردم در اين روز توسط گزارشگران شبكه جوان و همچنين اجراي گروه سرود ارتش جمهوري اسلامي ايران است.

بخش استوديويي اين برنامه نيز توسط گروه جوان و جامعه تهيه مي شود. مهدي شاه رضايي و سيروس رجبي تهيه كنندگان و حسن اسماعيل پور و لاله اكبري گويندگان بخش محيطي و مجتبي حسني تهيه كننده بخش استوديويي اين برنامه هستند كه از ساعت 9 تا 12:30روز چهارشنبه 22 بهمن ماه از راديو جوان پخش مي شود.



**راديو قرآن:

'قرآن كتاب انقلاب' عنوان ويژه برنامه راديو قرآن است كه در مسير راهپيمايي يوم الله 22 بهمن از غرفه اين شبكه واقع در تقاطع شهيد نواب صفوي - خيابان آزادي به صورت زنده و مستيقم پخش مي شود و ميزبان عموم مردم قرآن دوست به ويژه جامعه قرآني كشور خواهد بود.

از جمله برنامه هاي پيش‌بيني شده در اين برنامه كه از ساعت 9:30 تا 11 خواهد بود، تلاوت آياتي از كلام الله مجيد، گفت وگو با مسئولان و اعضاي جامعه قرآني كشور، مسابقه حضوري با محوريت قرآن، كتاب انقلاب، اجراي تواشيح و ارائه گزارش از مسير راهپيمايي و ارتباط زنده با مراكز استان ها خواهد بود.



**راديو تهران:

راديو تهران نيز با برپايي غرفه جنب دانشگاه صنعتي شريف واقع در خيابان آزادي و تهيه و پخش زنده ويژه برنامه اي شاد و مفرح با عنوان 'گلبانگ همدلي' از ساعت 9 تا 12:30 همگام با مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي راهپيمايي بزرگ يوم الله 22 بهمن را پاس مي دارد.

پخش سخنراني ويژه اين روز، گزارش از سطح شهر و از مسير راهپيمايي، اجراي موسيقي هاي شاد و حماسي و همچنين توصيف شور حضور مردم در مسير راهپيمايي از جمله بخش هاي اين ويژه برنامه خواهد بود. تهيه كننده اين برنامه مهدي سلطاني و گوينده آن سعيد باراني است.



**راديو سلامت:

شبكه راديويي سلامت كه در تقاطع خيابان شهيد اكبري- خيابان آزادي اقدام به برپايي غرفه خواهد كرد و با ويژه برنامه 'شكوه اقتدار' يوم الله 22 بهمن ماه را پاس مي دارد.

پخش بخش هاي نمايشي، گزارش توصيفي از مسير راهپيمايي، پخش مدح هاي حماسي، گفت وگو با هنرمندان و مسئولان نظام سلامت، ارائه گزارش دستاوردهاي حوزه سلامت در سال هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي، پخش ترانه هاي پرشور و حماسي و سرودهاي انقلابي به صورت زنده از جمله بخش هاي اين برنامه است.

سارا شريفي تهيه كننده و محمد مطلب و فيروزه آدابي گويندگان اين برنامه هستند كه از ساعت 9 تا 12 از اين شبكه پخش مي‌شود.

فراهنگ**9187**1569