۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۲۰:۰۵
کد خبر: 81504221
T T
۰ نفر
باخت مقابل صباي قم، تراكتورسازي را از كورس قهرماني خارج مي كند

قم - ايرنا - مربي تيم فوتبال تراكتور سازي تبريز گفت: باخت در بازي فردا مقابل صباي قم تيم ما را از كورس قهرماني خارج مي كند و صباي قم نيز مي خواهد خود را به پنج تيم بالاي جدول برساند، از اين رو بازي از بار فني بالايي نيز برخوردار خواهد شد.

به گزارش ايرنا، 'قادر رحيم زاده' پنجشنبه شب در نشست خبري پيش از ديدار تيم هاي صباي قم و تراكتورسازي تبريز در گفت و گو با ايرنا ابراز داشت: پس از تغييراتي كه در كادر فني تراكتورسازي صورت گرفت، وقفه اي در تمرينات ايجاد نشده و تمرينات ما به صورت فشرده و با شور و شوق تازه اي انجام شد.

وي بيان داشت: تيم تراكتورسازي مصمم است تا در كورس قهرماني باقي بماند از اين رو تمرينات فشرده اي را در پيش گرفته ايم تا به اهداف خود دست يابيم.

وي افزود: حامد لك دروازه بان ما بنا به مسائل شخصي در بازي فردا، تيم تراكتورسازي را همراهي نمي كند و محمد ايران پوريان و شهريار شيروند دو مدافع تيم ما نيز به علت مصدوميت نمي توانند مقابل صباي قم قرار بگيرند.

مربي تراكتور سازي تبريز اظهار داشت: تراكتور سازي و صباي قم هفته قبل را با شكست سپري كرده اند و اين امر باعث شده است تا ديدار حساس و غير قابل پيش بيني را بين دو تيم داشته باشيم.

وي در مورد جايگزين رسول خطيبي سرمربي سابق تيم تراكتور سازي اظهار بي اطلاعي كرد و افزود: فوتبال حرفه اي اخراج مربي را نيز ذر پي دارد و رسول خطيبي نيز يك مربي حرفه اي است و هر تغييري براي او متصور بود.

رحيم زاده ابراز داشت: تصميم هيات مديره بر آن است كه در ديدار فردا بنده اختيار فني تيم را داشته باشم تا بتوانيم در آينده شاهد معرفي سرمربي جديد تيم تراكتورسازي باشيم.

ديدار تيم هاي صباي قم و تراكتورسازي تبريز از چارچوب هفته بيستم مسابقات ليگ برتر فوتبال كشور عصر روز جمعه در استاديوم يادگار امام راحل قم برگزار مي شود.ك/3

7408 / 1175

سرخط اخبار استان‌ها