۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۵:۵۲
کد خبر: 81514709
T T
۰ نفر
19اسفندماه زمان مزایده جدید باشگاههای سرخابی پایتخت است

تهران - ایرنا - رییس سازمان خصوصی سازی از تسهیل شرایط واگذاری سرخابی ها در جلسه روز جاری (شنبه) هیات واگذاری خبر داد و گفت: آگهی عرضه سهام این باشگاه ها فردا (یكشنبه)در برخی از روزنامه های سراسر كشور منتشر خواهد شد، ضمن آنكه 19 اسفند ماه مزایده جدید نیز برگزار خواهد شد.

میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص نتایج جلسه روز جاری هیات واگذاری درباره واگذاری سهام باشگاه های پرسپولیس و استقلال، افزود: این جلسه در روز جاری برگزار شد و هیات واگذاری مصوب كرد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با همان قیمت پایه و به صورت 25 درصد نقد و بقیه در قالب اقساط 4 ساله عرضه شوند.

وی ادامه داد: براساس مصوبه قبلی خریداران باید 40 درصد را به صورت نقد پرداخت می كردند و مابقی اقساط را طی دو سال و چهار قسط می پرداختند.

وی اظهار داشت: براساس مصوبه جدید هیات واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با همان قیمت پایه 290 میلیارد تومان برای هر باشگاه، با شرایط 25 درصد حصه نقد و بقیه به صورت اقساط 4 ساله(8 قسط مساوی 6 ماهه) به مزایده گذاشته خواهد شد.

به گفته وی، براساس مصوبه جدید هیات واگذاری مدت پرداخت اقساط دو برابر شده است.

معاون وزیر اقتصاد گفت: آخرین فرصت متقاضیان برای ارایه پاكات و شركت در تقاضای خرید، پایان وقت اداری 18 اسفندماه سال جاری خواهد بود

یادآور می شود، پس از ناكامی سازمان خصوصی سازی در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در روز 27 بهمن به دلیل نبود متقاضی، با تایید اعضای هیات واگذاری دو تیم سرخابی با همان قیمت پایه 290 میلیارد تومانی برای هر باشگاه دوباره به مزایده گذاشته خواهند شد.

اقتصام(4) 9141**1558
۰ نفر