۵ اسفند ۱۳۹۳، ۸:۵۶
کد خبر: 81518108
T T
۰ نفر
ليگ برتر واليبال؛ شهرداري اروميه و ميزان خراسان اميدوارتر از ديگران براي صعود

تهران - ايرنا - چهار ديدار دور برگشت مرحله پلي آف ليگ برتر واليبال در حالي فردا (چهارشنبه) پيگيري مي شود كه دو تيم شهرداري اروميه و ميزان خراسان اميد زيادي به صعود در مسابقه دوم دارند.

به گزارش ايرنا، دور برگشت مرحله پلي آف مسابقات واليبال قهرماني باشگاه هاي برتر مردان ايران جام زنده ياد حسين معدني فردا با چهار ديدار در شهرهاي تهران (دو ديدار)، تبريز و گنبد پيگيري مي شود.

در نخستين مسابقه اين هفته ليگ برتر واليبال، تيم هاي شهرداري اروميه و بازرگاني جواهري در سالن المپيك گنبد به مصاف يكديگر مي روند.

شهرداري اروميه در ديدار رفت سه بر صفر و با اقتدار به پيروزي رسيد و شاگردان جهانگير سيدعباسي سرمربي تيم اروميه اميد زيادي براي كسب پيروزي در مسابقه دوم دارند تا تكليف صعود در شهر واليبال خيز گنبد نهايي شود. هر چند حريف اصلي آنان در اين مسابقه تماشاگران گنبدي هستند و اگر بازرگاني به پيروزي دست يابد، دو تيم روز يكشنبه دهم اسفندماه در سال غدير اروميه براي سومين بار به مصاف يكديگر خواهند رفت.

خانه واليبال تهران در اين هفته ميزبان دو ديدار است و تيم هاي نوين كشاورز و ميزان خراسان از ساعت 15 روز چهارشنبه در نخستين مسابقه اين سالن به مصاف يكديگر مي روند.

ميزان درديدار رفت و در سالن مهران به پيروزي رسيد و در صورت غلبه بر نوين در تهران، صعودش به مرحله نيمه نهايي قطعي خواهد شد. ميزان سال گذشته نيز به مرحله نيمه نهايي صعود كرد و تجربه گذشتن از اين مرحله دارد و اين تجربه مي تواند به اين تيم كمك كند.

شهرآورد تهراني ها دومين مسابقه دور برگشت مرحله پلي آف ليگ برتر واليبال خواهد بود تا تيم هاي وزارت دفاع و پيكان تهران يك بار ديگر به مصاف يكديگر بروند.

شاگردان فرهاد نفرزاده سرمربي تيم وزارت دفاع كه در مسابقه رفت سه بر دو مغلوب پيكان شدند، در اين مسابقه چيزي براي از دست دادن ندارد، بنابر اين با تمام توان به ميدان مي روند. تيم واليبال پيكان در صورت پيروزي و صعود، در مرحله نيمه نهايي بايد با برنده ديدار شهرداري تبريز و متين ورامين مسابقه دهد.

تيم واليبال شهرداري تبريز كه در دور رفت اين مرحله موفق به شكست ميزبان خود در سالن شهيد گل عباسي ورامين شده بود، تنها ميزبان اميدوار دور برگشت است تا با حمايت هواداران تبريزي متين ورامين مدافع عنوان قهرماني خود را از پيش رو بردارد و به مرحله نيمه نهايي صعود كند.

اما بهروز عطايي سرمربي تيم واليبال متين ورامين كه دو بار قهرماني در ليگ برتر واليبال به همراه تيم كاله مازندران را در پرونده كاري خود دارد، ميدان هاي سختي را تجربه كرده است و حتما براي مبارزه با نماينده تبريز برنامه هاي خاصي خواهد داشت.

برنامه كامل دور برگشت مرحله پلي آف ليگ برتر واليبال و اسامي داوران ناظران به قرار زير است:

تهران، ساعت 15: خانه واليبال

نوين كشاورز – ميزان خراسان

ناظر: محمود حداد، داور اول: مرتضي اكرمي و داور دوم: بهروز جعفري



تهران، ساعت 18:15: خانه واليبال

وزارت دفاع – پيكان تهران

ناظر: عباس جلاير، داور اول: حميد راهجرديان و داور دوم: محمد عشقدوست



تبريز، ساعت 17: سالن شهيد اقدمي

شهرداري تبريز - متين ورامين

ناظر: غفار درخشنده، داور اول: محمد شاهميري و داور دوم: داود نافعي



گنبد، ساعت 17: سالن المپيك

بازرگاني جواهري گنبد – شهرداري اروميه

ناظر: محمد حسين شفقي، داور اول: كيوان عابدزاده و داور دوم: وحيد پوركاشيان

ورزشي(5)**1379**1581