۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۸:۵۹
کد خبر: 81520653
T T
۰ نفر
كریم باقری:من هم ازبازی های بعد برای دیدن پرسپولیس به ورزشگاه می روم

تهران - ایرنا - هافبك دفاعی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینكه برای دیدن بازیهای پرسپولیس از هفته بعد به ورزشگاه می رود، گفت:پرسپولیس مستحق برتری مقابل لخویا در لیگ قهرمانان بود و این تیم یكی از روزهای بی نقص خود را سپری كرد.

به گزارش ایرنا از باشگاه پرسپولیس، كریم باقری با بیان اینكه به خاطر این بازی و پیروزی سه برصفر باید به تیم پرسپولیس تبریك بگویم، افزود: تك تك بازیكنان پرسپولیس به ویژه در نیمه دوم كم نقص‌ترین بازی خودشان را انجام دادند و عالی بودند.

وی افزود: سه شنبه شب یكی از بهترین بازی‌های پرسپولیس رقم خورد كه بابت آن واقعا باید به تیم خسته نباشید بگویم. واقعا دستشان درد نكند. تك تك بازیكنان تیم، كم نقص‌ترین بازی خود را انجام دادند و پرسپولیس مستحق پیروزی بود و این نتیجه را در شایستگی كامل به دست آورد.

كاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس بااشاره به اینكه پرسپولیس درنیمه اول این بازی روی موقعیت خوبی كه نصیب گابریل شد،می‌توانست به گل برسد،اظهار داشت: در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی خلق شد وبازیكنان پرسپولیس شایسته زدن سه گل به تیم لخویا بودند.

باقری با بیان اینكه این پیروزی برابر تیمی ضعیف به دست نیامده است تصریح كرد: لخویا تیمی قدرتمند است آنها بعد از گل اول دچار مشكل شدند. همانطور كه قبل از بازی گفته بودم آنها برای بازی جلوی تماشاگر زیاد، به مشكل خواهند خورد.

وی ادامه داد:‌ازهواداران نیز علیرغم سرمای هوا، برگزاری بازی در روز وسط هفته و سایر مسائل، باید تشكر كنم، امیدوارم این پیروزی‌ها تكرار شود و به طور حتم در بازی‌های بعد تماشاگران بیشتری را در ورزشگاه خواهیم دید.

كاپیتان سابق سرخپوشان درباره حضور بزرگان پرسپولیس در رختكن پرسپولیس قبل از شروع بازی نیز گفت: حضور پیشكسوتان در ورزشگاه و رختكن تاثیر خوبی روی تیم می‌گذارد.خودم بازیكن بودم و می‌دانم كه این مساله چه تاثیری دارد. بازیكن وقتی می‌بیند همه دوست دارند تیم برنده شود، انگیزه بیشتری پیدا می‌كند.

وی ادامه داد: ما همه افتخارات خودمان را از پرسپولیس داریم و وظیفه داریم به تیم خودمان كمك كنیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران هم گفت: با این بازی معلوم شد پرسپولیس چه پتانسیل و قابلیت بالایی دارد. بازی‌های قبلی واقعیت تیم ما نبود و دست كم گرفتن این تیم، توهین به پرسپولیس، بازیكنان و كادر فنی است.

محمود خوردبین با بیان اینكه دیگر بهتر از این نمی‌شد ما سه گل به تیم قدرتمند لخویا زدیم ،افزود:‌این بازی از هر جهت خوب بود، هم فوتبال خوب و حساب شده انجام دادیم و هم سه گل به ثمر رساندیم.

وی افزود: لخویا اصلا تیم ضعیفی نبود. اتفاقا فوتبال بازی می‌كردند. روی دفاع متمركز بودند و دل به ضد حمله داشتند معتقدم نه فقط آنها بلكه تمام آسیا از عملكرد پرسپولیس غافلگیرشد و بچه‌ها نشان دادند این تیم چه ظرفیت بالایی دارد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینكه بازیكنان پرسپولیس توانایی بالایی دارند تصریح كرد: متاسفانه هنوز بعضی توانایی فنی تیم و بازیكنان را باور ندارند و هدفشان لطمه زدن به تیم است گروهی كه این حرف را می‌زنند دنبال مخالفت كردن با پرسپولیس و ایجاد مشكل هستند. البته بعضی هم واقعا دلسوز هستند و شاید از سر نگرانی حرف‌هایی بزنند اما این به صلاح نیست.

خوردبین درباره بازی بعدی سرخپوشان و شرایط خاص سفر به تاشكند و بازی با بنیادكار كه در اردوی امارات برابر سرخپوشان شكست خورد، گفت: با توجه به سرمایی كه در شهر تهران تجربه كردیم فكر نمی كنم بچه ها دچار مشكل جدی شوند، هر چند می دانیم سرمای تاشكند شدیدتر است مساله اصلی این است كه ما فریب آن بازی دوستانه را نمی خوریم. بنیاد كار در آن روز چند ملی پوش خود را نداشت و به طورقطع مدت مثل ما تغییرات زیادی كرده اند امیدوارم درآن دیدار هم همانند این دیدار خوب بازی كنیم و برنده شویم.

ورزشی.(1)**9144**1590