۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۱۹
کد خبر: 81528380
T T
۰ نفر
وضعیت اسپانسر استقلال مشخص شد/ادامه همكاری با حامی مالی قبلی

تهران - ایرنا - حامی مالی باشگاه استقلال تهران كه پیشتر مدیرعامل باشگاه از فسخ قرارداد با وی خبر داده بود، بر اساس مصوبه هیات مدیره استقلال تا پایان فصل جاری با این باشگاه همكاری می‌كند.

به گزارش ایرنا از باشگاه استقلال، سخنگو و عضو هیات مدیره استقلال، درباره جلسه روز سه شنبه اعضا هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: بحث اول اعضا كه مفصل ترین بحث این جلسه بود و وقت زیادی را به خود اختصاص داد، بحث حامی مالی باشگاه استقلال بود.

سعید افجه ای افزود: در این جلسه با توجه به مذاكرات مبسوطی كه با نماینده رسمی اسپانسر باشگاه استقلال صورت گرفت و با عنایت به همكاری مطلوب شركت توسعه صنایع نوین، مقرر شد اسپانسر مذكور كماكان به كار خود ادامه دهد.

افجه ای گفت:هر كمكی كه مستقلا از سوی مجموعه مدیریتی در جهت درآمد زایی وجود داشته باشد به موازات این مصوبه صورت خواهد پذیرفت وبا موافقت اسپانسر قرارشد منابع مالی كه در این راستا مستقلا از طریق باشگاه به دست می آید نیز در اختیار باشگاه قرار بگیرد. البته جهت تحقق مطلوب این امر، ادامه حمایت ها وپشتیبانی مراجع محترم ذی ربط در راستای هموار كردن موانع قابل پیش بینی، مطمئنا باعث تسریع در امر رفع مشكلات مالی و كمك به باشگاه استقلال می باشد.

سخنگوی باشگاه استقلال درباره پرونده های موجود در فیفا نیز گفت: بخش بعدی جلسه هیات مدیره استماع گزارش درباره پرونده بازیكنان خارجی فصول گذشته در فیفا بود كه با توجه به مكاتبات و تماس های مكرر با مسئولان فیفا، گام های خوبی برداشته شده است.

افجه ای ادامه داد: به رغم نظارت و پیگیری های باشگاه استقلال و اقدامات لازم حصول نتیجه مطلوب دشوار به نظر می رسد. اراده و تاكید اعضا بر این است هر اقدامی كه برای جلوگیری از متضرر شدن باشگاه ضروری است در اسرع وقت صورت پذیرد.

ورزشی(1)**9140**1590