۱۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۹:۱۵
کد خبر: 81531159
T T
۰ نفر
شكست سنگین تیم فوتسال ماهان تندیس قم درمقابل  فرش آرای مشهد

قم - ایرنا- تیم فرش آرای مشهد درهفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های كشور، با نتیجه 6 بر 1 تیم فوتسال ماهان تندیس قم را شكست داد.

به گزارش ایرنا، در این مسابقه كه عصر جمعه در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار شد، تیم فوتسال ماهان تندیس قم در آخرین بازی خانگی خود در لیگ برتر، متحمل شكست سنگینی در برابر تیم فوتسال فرش آرای مشهد شد.

بر اساس این گزارش، تیم ماهان تندیس قم در حالی كه نیمه اول بازی با تك گل ناصر اطمینان از تیم فرش آرای مشهد جلو افتاده بود، در نیمه دوم شش گل از حریف خود دریافت كرد.

شهرام شریف زاده، قدرت بهادری و رحمان سارانی به ترتیب، سه ، دو و یك گل برای تیم فوتسال فرش آرای مشهد به ثمر رساندند.

قضاوت این مسابقه را سیدحسن موسوی، علی مرادیان، رضا رحیمی و امیر كاظم قنبری برعهده داشتند و علیرضا محمدپور نیز ناظر این بازی بود.

در این مسابقه علیرضا وفایی، مسلم اولاد قباد، علی اصغر احمدی و مهدی زاهدی از تیم فوتسال ماهان تندیس قم به دلیل سه اخطاره و مصدمیت، غایب بودند.

ماهان تندیس قم با 11 پیروزی، 9 شكست و 5 تساوی و با 38 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.



* حاشیه های بازی دو تیم فوتسال ماهان تندیس قم و فرش آرای مشهد



تشویق محسن حسن زاده مربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد، درگیری تماشاگران، توقف بازی دو تیم و غیبت بازیكنان سرشناس تیم ماهان تندیس از مهمترین حاشیه های بازی دو تیم فوتسال ماهان تندیس قم و فرش آرای مشهد بود.

به گزارش ایرنا، در جریان بازی دو تیم فوتسال ماهان تندیس قم و فرش آرای مشهد كه عصر جمعه در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار شد، تماشاگران قمی از دقیقه یك بازی ' محسن حسن زاده' مربی تیم فرش آرای مشهد را تشویق و علیه كادر فنی تیم ماهان تندیس قم شعار دادند.



* با وجودی كه در دقیقه 12 نیمه اول بازی، تیم ماهان تندیس قم با یك گل از فرش آری مشهد جلو افتاده بود ولی تماشاگران تیم شروع به تشویق مربی تیم فرش آرای مشهد كرده اند و فضای سالن به گونه ای بود كه گویا جای تیم میهمان و میزبان عوض شده بود، تعداد زیادی از تماشاگران قمی تیم میهمان را تشویق می كردند.



* برخی تماشاگران نیز علیه كادر فنی و مدیریتی تیم ماهان تندیس قم شعار دادند.



* به دلیل درگیری میان تماشاگران و دخالت نیروی انتظامی برای برقراری امنیت بازی، در سالن از گاز اشك آور استفاده شد و به همین دلیل بازی برای مدت چند دقیقه متوقف شده و حال تعدادی از بازیكنان نیز به هم خورد. گفته می شود استفاده از گاز اشك آور توسط برخی تماشاگران انجام شده است.



* تماشاگران قمی با سردادن شعارهایی خواهان بازگشت مجدد ' محسن حسن زاده' سرمربی سابق ماهان تندیس قم به این تیم شدند.



* به دلیل همزمانی بازی تیم فوتبال صبای قم و راه آهن تهران، حضور تماشاگران در این سالن مسابقه نسبت به سایر بازی های خانگی تیم ماهان تندیس قم كمرنگ تر بود.



* كادر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در ابتدای بازی با اهدای لوح و تندیس از كادر فنی تیم فوتسال فرش آرای مشهد تجلیل كردند.



* علیرضا وفایی و مسلم اولاد قباد و علی اصغر احمدی و مهدی زاهدی از بازیكنان كلیدی ماهان تندیس قم در این مسابقه غایب بودند.



بازی دو تیم فوتسال ماهان تندیس قم و فرش آرای مشهد با نتیجه 6 بر 1 به سود فرش آرای مشهد درقم به پایان رسید.

7401/ 6133/ 1539
۰ نفر